00 DSpace/Manakin Repository

Неформальна освіта як інструмент фахового розвитку майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельникова, Ольга Миколаївна
dc.contributor.author Журавко, Тетяна Валеріївна
dc.date.accessioned 2023-12-01T08:23:25Z
dc.date.available 2023-12-01T08:23:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Мельникова О. М., Журавко Т. В. Неформальна освіта як інструмент фахового розвитку майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Věda a perspektivy №2(21). 2023. С. 144–155. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15849
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/3776/3797 uk_UA
dc.description.abstract У статті порушено питання важливостінеформальної освіти як інструменту фахового розвитку майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Метою статті є з’ясування важливостіта здійснення теоретичного аналізу наукової проблеми, виокремлення особливостей упровадження неформальної освіти у процес підготовки майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. У дослідженні використано такі методи, як аналіз, порівняння, узагальнення наукових джерел із досліджуваної проблеми. Проаналізовано погляди та узагальнено ідеї дослідників щодо проблеми професійного розвитку майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти у контексті впровадження неформальної освіти. Подано дефінітивний аналіз понять«неформальна освіта», «формальна освіта» та «інформальна освіта». Доведено, що неформальна освіта виступає важливим елементом у процесі створення демократичного суспільства, вихованні громадянина. Визначено, що неформальна освіта може слугувати тим інструментом фахового розвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, що забезпечить наближення загальних освітніх послуг закладу вищої освіти до потреб, інтересів і мотивів конкретних здобувачів вищої освіти.З’ясовано, що особливого значення набуває неформальна освіта у професійній діяльності дошкільного педагога, яка пов’язана з його постійним самовдосконаленням, оновленням змісту, форм і методів навчання. Схарактеризовано, що неформальна освіта використовується для характеристики освітнього процесу, організованого поза межами традиційної освітньої системи й призначена для задоволення пізнавальних потреб майбутніх фахівців дошкільної освіти.Представлено досвід організації неформальної освіти у світлі модернізації української освіти на прикладі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Визначено, що упровадження неформальної освіти на факультеті дошкільної та спеціальної освіти за освітньо-професійною програмою «Дошкільна освіта» є необхідним складником процесу самовдосконалення та саморозвитку, формування професійної компетентності, набуття здобувачами вищої освіти спеціалізованих навичок взаємодії «soft skills» в сучасних умовах розвитку освіти. uk_UA
dc.publisher Věda a perspektivy uk_UA
dc.subject професійний розвиток uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject неформальна освіта uk_UA
dc.subject «soft skills» uk_UA
dc.subject майбутні фахівці дошкільної освіти uk_UA
dc.title Неформальна освіта як інструмент фахового розвитку майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу