DSpace Repository

Розвиток розумової активності дітей старшого дошкільного віку на заняттях із математики

Show simple item record

dc.contributor.author Іщенко, Людмила Валентинівна
dc.contributor.author Журавко, Тетяна Валеріївна
dc.date.accessioned 2023-12-01T08:52:53Z
dc.date.available 2023-12-01T08:52:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Іщенко Л. В., Журавко Т. В. Розвиток розумової активності дітей старшого дошкільного віку на заняттях із математики. Перспективи та інновації науки. 2023. № 8(26). 2023. С. 136–145. http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/4463/4487 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15850
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/4463/4487 uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито проблему розвитку розумової активності дітей старшого дошкільного віку на заняттях із математики. Установлено, що основними засобамирозвитку розумової активності виступають: зміст навчального матеріалу, що передбачає використання цікавої інформації, фактів, пов’язаних із розкриттям причин явищ, наявність нового у змісті матеріалу; форми організації; методи і прийоми навчання; методи контролю навчально-розумової діяльності, активне сенсорно-пізнавального середовище. Доведено, що створення сенсорно-пізнавального простору для дитини заснованого на розумінні та математичного змісту забезпечує реалізацію завдань із формування елементарних математичних уявлень дошкільників та сприяє розвитку їхньої розумової активності. З’ясовано, що розумова активність старших дошкільників проявляється якістю і кількістю математичних знань, глибиною, повнотою розуміння дитиною математичного матеріалу, бажанням займатися математикою, інтересом та енергійністю у пізнанні нового, розвитком практичних операцій і пошукових дій прагнення до вибору способів діяльності, здатністю до завершеності навчальних дій. Розумова діяльність на заняттях із математики активізується за умови застосування різних інноваційних методик, форм спільної діяльності; надання можливості для самостійної дитячої діяльності; використання різноманітного дидактичного матеріалу особистісно-орієнтованої взаємодії з дітьми, надання їм права вибору; підбору проблемних ситуацій, завдань, моделювання ситуацій, спрямованих на розв’язання математичного завдання. Комплексне використання практичних, проблемно-пошукових, розвивальних і дослідницьких навчальних завдань має дидактичний потенціал, необхідний для досягнення високого рівня розвитку розумової активності на заняттях із математики. uk_UA
dc.publisher Перспективи та інновації науки. uk_UA
dc.subject розвиток розумової активності uk_UA
dc.subject розумові дії uk_UA
dc.subject математичний розвиток uk_UA
dc.subject математичні здібності uk_UA
dc.subject логіко-математичний розвиток uk_UA
dc.subject старші дошкільники uk_UA
dc.subject сенсорно-пізнавальне середовище uk_UA
dc.title Розвиток розумової активності дітей старшого дошкільного віку на заняттях із математики uk_UA
dc.title.alternative Розвиток розумової активності дітей старшого дошкільного віку на заняттях із математики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account