DSpace Repository

Теоретичні засади національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Журавко, Тетяна Валеріївна
dc.date.accessioned 2023-12-01T08:53:14Z
dc.date.available 2023-12-01T08:53:14Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Журавко Т. В. Теоретичні засади національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку. Актуальні питання у сучасній науці. Випуск № 6(12). 2023. С. 510–520. http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5118 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15851
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5118 uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито проблему національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку. Розкрито, що проблема становлення особистості в процесі національно-патріотичного виховання була та залишається предметом вивчення багатьох дослідників, не залишаючи осторонь й видатних українських педагогів Здійснено аналіз досліджуваної проблеми національно-патріотичного виховання в науково-педагогічній літературі, виявлені основні підходи до визначення «патріотизм»; визначено, що патріотизм як духовно-моральна цінність завжди виступав пріоритетним завданням функціонування держави, становлення суспільства, розвитку особистості. Патріотичне виховання має бути стрижнем усієї освітньої роботи, оскільки ми повинні виховатиособистість, яка має почуття гордості за свою державу, сумлінно виконує громадські обов’язки, усвідомлює соціальні потреби Батьківщини та українського народу, любить близьких та рідних людей. Без цього людини не має обличчя, вона втрачає себе. З’ясовано, що саме в період дошкільного дитинства закладаються основи свідомості і самосвідомості (дитина починає розуміти суспільні цінності, починає застосовувати моральні норми). Особливо цей час є найбільш вдалим для формування в неї першооснов національної свідомості (етнізації), які включають усвідомлення своєї приналежності до нації, пробудження любові та поваги до національної мови, традицій, символіки, зародження фундаментальних рис національного характеру. Розуміємо, що проблема формування громадянського-пат ріотичної свідомості дітей набуває все більшого значення на сучасному етапі.Розглядаються основні завдання, напрями освітньої роботи з національно-патріотичного виховання дітей у закладі дошкільної освіти, методики залучення батьків до цієї роботи, використання національно-культурної спадщини українського народу. Саме плекання національної свідомості й самосвідомості, прищеплення моральних ідеалів та ціннісних орієнтирів починається з раннього дитинства, з перших років життя дитини. uk_UA
dc.publisher Актуальні питання у сучасній науці uk_UA
dc.subject Батьківщина uk_UA
dc.subject національно-патріотичне виховання uk_UA
dc.subject почуття власної гідності uk_UA
dc.subject національна свідомість uk_UA
dc.subject патріотизм uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.title Теоретичні засади національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку uk_UA
dc.title.alternative Теоретичні засади національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account