dc.contributor.author |
Корнієнко, Тетяна Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-01T11:35:46Z |
|
dc.date.available |
2023-12-01T11:35:46Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Корнієнко Т. О. Маркетингові стратегії у формуванні конкурентних переваг підприємств в умовах воєнного стану. Економіка та суспільство. 2023. № 49. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15864 |
|
dc.description |
https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-49-65 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена висвітленню суті та ролі маркетингових стратегій у формуванні конкурентних пере ваг підприємств в умовах воєнного стану. Визначено, що одним із ключових факторів успіху діяльності ві тчизняних підприємств у ринковому просторі є рівень їх конкурентоспроможності, теоретичні аспекти якого ґрунтуються на розумінні конкурентних переваг. Обґрунтовано основні засади щодо формування маркетин гових стратегій конкурентних переваг суб’єктів господарювання. Проаналізовано діяльність підприємств усіх регіонів країни в умовах воєнного стану. Доведено, що методи підвищення результативності маркетингових стратегій підприємств у частині досягнення конкурентних переваг ґрунтуються на їх ефективній оцінці, яка повинна здійснюватися за використанням комплексного врахування чинників ринкового середовища, а також ризиків та загроз. |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничий дім "Гельветика" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;339.138:631.11:005.332.4 |
|
dc.subject |
конкурентні переваги |
uk_UA |
dc.subject |
підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
ринкове середовище |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові стратегії |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингові стратегії у формуванні конкурентних переваг підприємств в умовах воєнного стану |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |