DSpace Repository

Маркетингові стратегії у формуванні конкурентних переваг підприємств в умовах воєнного стану

Show simple item record

dc.contributor.author Корнієнко, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-12-01T11:35:46Z
dc.date.available 2023-12-01T11:35:46Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Корнієнко Т. О. Маркетингові стратегії у формуванні конкурентних переваг підприємств в умовах воєнного стану. Економіка та суспільство. 2023. № 49. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15864
dc.description https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-49-65 uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена висвітленню суті та ролі маркетингових стратегій у формуванні конкурентних пере ваг підприємств в умовах воєнного стану. Визначено, що одним із ключових факторів успіху діяльності ві тчизняних підприємств у ринковому просторі є рівень їх конкурентоспроможності, теоретичні аспекти якого ґрунтуються на розумінні конкурентних переваг. Обґрунтовано основні засади щодо формування маркетин гових стратегій конкурентних переваг суб’єктів господарювання. Проаналізовано діяльність підприємств усіх регіонів країни в умовах воєнного стану. Доведено, що методи підвищення результативності маркетингових стратегій підприємств у частині досягнення конкурентних переваг ґрунтуються на їх ефективній оцінці, яка повинна здійснюватися за використанням комплексного врахування чинників ринкового середовища, а також ризиків та загроз. uk_UA
dc.publisher Видавничий дім "Гельветика" uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;339.138:631.11:005.332.4
dc.subject конкурентні переваги uk_UA
dc.subject підприємства uk_UA
dc.subject ринкове середовище uk_UA
dc.subject маркетингові стратегії uk_UA
dc.title Маркетингові стратегії у формуванні конкурентних переваг підприємств в умовах воєнного стану uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account