dc.contributor.author |
Пачева, Наталія Олександрівна |
|
dc.contributor.author |
Подзігун, Світлана Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Корнієнко, Тетяна Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-01T11:37:16Z |
|
dc.date.available |
2023-12-01T11:37:16Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Пачева Н. О., Подзігун С. М., Корнієнко Т. О. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю інноваційно-орієнтованих підприємств. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2023. №8. С. 164−169 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2520-2294 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15868 |
|
dc.description |
https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-8-9113 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті досліджено процес стратегічного маркетингового управління конкурентоспроможністю інноваційноорієнтованих підприємств. Розкрито сутність понять «інновації», «інноваційний потенціал підприємства», «стратегічне маркетингове управління». Визначено місце і значення стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю інноваційно-орієнтованих підприємств. Встановлено, що сталий розвиток економіки нашої держави залежить від її економічної потужності. Головну увагу зосереджено на дослідженні інноваційно-орієнтованих підприємств та їх можливостей стратегічного маркетингового управління конкурентоспроможністю. |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничий дім «Інтернаука» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;658:005.332.4]:339.138(045) |
|
dc.subject |
стратегічний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг інновацій |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.subject |
система управління |
uk_UA |
dc.subject |
ефективність діяльності |
uk_UA |
dc.title |
Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю інноваційно-орієнтованих підприємств |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |