00 DSpace/Manakin Repository

ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ -ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кучай, Олександр Володимирович
dc.contributor.author Гончарук, Віталій Володимирович
dc.contributor.author Душечкіна, Наталія Юріївна
dc.date.accessioned 2023-12-04T07:10:02Z
dc.date.available 2023-12-04T07:10:02Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кучай О.В., Гончарук В.В., Душечкіна Н.Ю. Теоретичні засади використання веб-технологій у підготовці вчителів хімії. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць. Вінниця: ТОВ «Друк плюс», 2023. Вип. 67. С.44-51. uk_UA
dc.identifier.issn 978-966-2337-01-3
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15882
dc.description https://doi.org/10.31652/2412-1142-2023-67-1-194 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються теоретичні засади використання веб-технологій у підготовці вчителів хімії. Визначено фактори підготовки майбутніх учителів хімії до використання ВЕБтехнологій під час дистанційного навчання. Використання освітніх ВЕБ-ресурсів уможливлює педагогам здійснювати цілеспрямовану та більш ефективну взаємодію з учнями, організовувати індивідуальну навчальну роботу, вносити і поглиблювати методичні матеріли з навчальних предметів. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних вчених, який вказує, що у контексті дослідження якості освіти не існує однозначної методики розробки ВЕБ-орієнтованих навчальних систем. Застосовування веб-технологій відчутно зростає в усіх сферах людського життя, зокрема це стосується сфери освіти. Однією з основних причин інтенсивної уваги педагогів до проблеми упровадження веб-технологій є зручність та простота застосовування існуючих інструментів для пошуку, створення та використання освітніх веб-ресурсів. Застосовуючи освітні веб-ресурси, можна вкрай збільшити ефективність освітнього процесу, активізувати навчальнопізнавальну та самостійну діяльність учнів. У процесі своєї діяльності учителю доводиться розв'язувати завдання, пов’язані з пошуком наявних освітніх веб-ресурсів, аналізом їх на доцільність застосовування в освітньому процесі та створення власних. Першочергово це торкається вчителя хімії, оскільки його професія вкрай пов’язана з використанням веб-технологій. Учителі хімії можуть використовувати веб-ресурси для дистанційного навчання, на уроках та в позакласній роботі. Запровадження веб-технологій в освітній процес потребує розроблення та практичного використання науково-методичного забезпечення, створення й ефективного використання інструментальних засобів і систем комп'ютерного навчання й контролю знань, системної інтеграції цих технологій в існуючі навчальні процеси та організаційні структури uk_UA
dc.publisher Вінниця: ТОВ «Друк плюс» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.378
dc.subject веб-технології uk_UA
dc.subject підготовка вчителів хімії uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject інформатизація освіти uk_UA
dc.subject контроль знань uk_UA
dc.subject комп'ютерне навчання uk_UA
dc.title ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ -ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу