dc.contributor.author |
Кучай, Олександр Володимирович |
|
dc.contributor.author |
Гончарук, Віталій Володимирович |
|
dc.contributor.author |
Душечкіна, Наталія Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-04T07:10:02Z |
|
dc.date.available |
2023-12-04T07:10:02Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Кучай О.В., Гончарук В.В., Душечкіна Н.Ю. Теоретичні засади використання веб-технологій у підготовці вчителів хімії. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць. Вінниця: ТОВ «Друк плюс», 2023. Вип. 67. С.44-51. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
978-966-2337-01-3 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15882 |
|
dc.description |
https://doi.org/10.31652/2412-1142-2023-67-1-194 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються теоретичні засади використання веб-технологій у підготовці вчителів хімії. Визначено фактори підготовки майбутніх учителів хімії до використання ВЕБтехнологій під час дистанційного навчання. Використання освітніх ВЕБ-ресурсів уможливлює педагогам здійснювати цілеспрямовану та більш ефективну взаємодію з учнями, організовувати індивідуальну навчальну роботу, вносити і поглиблювати методичні матеріли з навчальних предметів. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних вчених, який вказує, що у контексті дослідження якості освіти не існує однозначної методики розробки ВЕБ-орієнтованих навчальних систем. Застосовування веб-технологій відчутно зростає в усіх сферах людського життя, зокрема це стосується сфери освіти. Однією з основних причин інтенсивної уваги педагогів до проблеми упровадження веб-технологій є зручність та простота застосовування існуючих інструментів для пошуку, створення та використання освітніх веб-ресурсів. Застосовуючи освітні веб-ресурси, можна вкрай збільшити ефективність освітнього процесу, активізувати навчальнопізнавальну та самостійну діяльність учнів. У процесі своєї діяльності учителю доводиться розв'язувати завдання, пов’язані з пошуком наявних освітніх веб-ресурсів, аналізом їх на доцільність застосовування в освітньому процесі та створення власних. Першочергово це торкається вчителя хімії, оскільки його професія вкрай пов’язана з використанням веб-технологій. Учителі хімії можуть використовувати веб-ресурси для дистанційного навчання, на уроках та в позакласній роботі. Запровадження веб-технологій в освітній процес потребує розроблення та практичного використання науково-методичного забезпечення, створення й ефективного використання інструментальних засобів і систем комп'ютерного навчання й контролю знань, системної інтеграції цих технологій в існуючі навчальні процеси та організаційні структури |
uk_UA |
dc.publisher |
Вінниця: ТОВ «Друк плюс» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.378 |
|
dc.subject |
веб-технології |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка вчителів хімії |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
інформатизація освіти |
uk_UA |
dc.subject |
контроль знань |
uk_UA |
dc.subject |
комп'ютерне навчання |
uk_UA |
dc.title |
ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ -ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |