Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стеценко, Надія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2023-12-04T11:35:13Z | |
dc.date.available | 2023-12-04T11:35:13Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Стеценко Н.М.Дослідження стану сформованості гуманістичних відносин та цінностей у майбутніх логопедів. Věda a perspektivy. 2023. № 1 (20). С.84-97. DOI: https://doi.org/10.52058/2695-1592-2023-1(20)-84-97 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2695-1584 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15892 | |
dc.description | http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/3475 | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті піднімаються проблеми формування гуманістичних цінностей у майбутніх логопедів в процесі здобуття ними освіти у педагогічному освітньому закладі. Робота логопеда є досить напруженою, емоційно виснажливою, вимагає відповідних вольових якостей, серед яких чільне місце займає гуманізм. Актуальність даної проблеми полягає ще й в тому, що майбутнім логопедам прийдеться працювати з дітьми, які є особливо чутливі та ранимі, мають свої специфічні відмінності від усіх інших дітей і основна увага логопеда повинна бути зосереджена на індивідуальному підході, а, крім того, він повинен тісно контактувати з психологом, дефектологом, психіатром, педагогом та іншими категоріями працівників для забезпечення успішного результату в роботі з такими дітьми. В процесі дослідницької діяльності нами було з’ясовано, що попит на логопедів та увага до підготовки майбутнього логопеда з кожним роком зростає, існує багато досліджень, присвячений цій тематиці, що стосується, в основному, навчального процесу: методики усунення мовленнєвих розладів, їх класифікації тощо. Багато уваги також приділяється дослідженню основ логопсихології, проте проблемі формування гуманістичних цінностей у самих логопедів, на наш погляд, приділяється недостатньо уваги. З метою отримання об’єктивної інформації про розуміння майбутніми логопедами суті гуманістичних цінностей, особливостей гуманного ставлення до дітей з порушенням мовлення та самооцінки сформованості наявних особистісних гуманістичних цінностей, нами було проведено дослідження, яке виявило, що у майбутніх логопедів недостатньо сформовані гуманістичні цінності: спілкування з дітьми вони обмежують рамками робочого часу, часто не вистачає витримки, стриманості та терпіння в роботі з дітьми тощо. Дослідження стану сформованості гуманістичних відносин та цінностей у майбутніх логопедів дає змогу удосконалити процес їх підготовки у закладі вищої педагогічної освіти. | uk_UA |
dc.publisher | Міжнародний економічний інститут (Чехія) | uk_UA |
dc.subject | гуманістичні цінності | uk_UA |
dc.subject | гуманні стосунки | uk_UA |
dc.subject | людяність | uk_UA |
dc.subject | толерантність | uk_UA |
dc.subject | підготовка логопедів | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Дослідження стану сформованості гуманістичних відносин та цінностей у майбутніх логопедів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |