У монографії розглядаються теоретико-методичні засади виховання в учнів закладів загальної середньої освіти ціннісного ставлення до: життя, людей, власного фізичного здоров’я тощо. Обгрунтовуються ефективні педагогічні умови виховання в учнів ціннісних орієнтацій. Пропонуються методики діагностування та результати дослідно-експериментальної роботи.
У дисертації подано цілісний, комплексний, системний аналіз змісту національного виховання в педагогічній думці України другої половини ХІХ-початку ХХ століття: визначено основні принципи та закономірності його еволюції; ...
Статтю присвячено проблемі статевого виховання учнівської молоді. Зокрема, розглянуто та проаналізовано сучасні моделі статевого виховання учнів деяких країн Євросоюзу, виокремлено найбільш характерні, на думку автора, ...
У статті на основі аналізу наукових джерел та власного педагогічного досвіду здійснено сучасну характеристику методів виховання на засадах особистісно орієнтованого підходу. Уточнено групи методів виховання (формування ...