Abstract:
Сучасний ринок медичних послуг та фармацевтичних продуктів є насиченим, на якому діє велика кількість спеціалізованих підприємств різної форми власності. За таких умов споживач орієнтується на ті компанії, які найкраще задовольняють його запити. Будь-які логістичні процеси, неважливо, внутрішні вони чи зовнішні, завжди розробляються таким чином, щоб постійно підтримувався безперервний потік виробничих матеріалів, що завершуються доставкою до кінцевих споживачів. Доведено, що від того, наскільки швидко, вчасно та в якому вигляді доставлять необхідний товар чи послугу, залежить репутація фірми, а також чи залишиться клієнт саме з цією компанію, чи знайде іншу, а в умовах воєнного стану вчасне та якісне транспортування життєво необхідних продуктів, таких як їжа та вода, медикаменти та інші товари, виступають одним з найважливіших процесів з-поміж інших, адже від швидкості та об’ємів можливої доставки, наприклад, гуманітарної допомоги, може залежати ціле місто.