dc.contributor.author |
Холод, Інна Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Гончарук, Валентина Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Стоколос‐Ворончук, Оксана Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-11T06:33:32Z |
|
dc.date.available |
2023-12-11T06:33:32Z |
|
dc.date.issued |
2023-03-22 |
|
dc.identifier.citation |
Холод, І. В., Гончарук, В. А., & Стоколос-Ворончук, О. О. (2023). Розвиток філологічної освіти в Україні в умовах діджиталізації та цифровізації освітнього процесу. Академічні візії. (17). вилучено із https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/259 |
uk_UA |
dc.identifier.other |
http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7774459 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15955 |
|
dc.description |
https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/259/238 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Соціально‐економічні зміни, процес глобалізації та інтернаціоналізації освіти, розвиток інформаційного суспільства, мобільність ринку праці в усьому світі вимагають розвитку національної системи освіти відповідно до світових стандартів і суспільних потреб. Проте всі зміни варто розглядати як постійний процес, що потребує системного підходу й взаємодії всіх учасників мовної освіти для досягнення позитивного результату. За останні кілька років інформаційні технології значно змінили спосіб, яким ми отримуємо й обробляємо інформацію, а також змінили вимоги до фахівців, зокрема до тих, хто працює з філологічними науками й дисциплінами. У статті зосереджено увагу на дослідженні нових можливостей, що відкриваються для здобувачів вищої освіти і викладачів філології завдяки діджиталізації та цифровізації.Проведено аналіз основних інноваційних змін, що пропонуються для ефективного розвитку філологічної освіти в Україні. Визначено, що використання комп’ютерних програм й інтернет‐ресурсів, віртуальних класів, мобільних додатків є одним із головних шляхів поліпшення якості мовної освіти. Проаналізовано також недоліки діджиталізації, зокрема проблему доступності технологій і ризик зниження якості навчання мови і літератури внаслідок широкого використання цифрових технологій і не врахування традиційних методів навчання. Інноваційна складова є важливим фактором успіху в сучасних умовах. Саме тому введення інноваційної освіти, що означає використання інноваційних методів і технологій навчання,– необхідне для ефективного розвитку. Стаття містить рекомендації щодо вибору оптимальних стратегій розвитку філологічної освіти в умовах діджиталізації. Основними стратегіями, які слід використовувати в сучасній філологічній освіті, є такі: когнітивна,компетентнісна, особистісно‐орієнтована та комунікативна. Комбіноване їх використання в освітньому процесі сприятиме значному підвищенню рівня знань і навичок у здобувачів освіти, а також мотивуватиме їх до подальшої навчальної діяльності. |
uk_UA |
dc.publisher |
ФОП Король Ірина Володимирівна |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;371.134:81‐11(477):004.9 |
|
dc.subject |
філологічна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
тенденції розвитку |
uk_UA |
dc.subject |
цифрові технології |
uk_UA |
dc.subject |
оцифрування |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційні методи |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток філологічної освіти в Україні в умовах діджиталізації та цифровізації освітнього процесу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |