00 DSpace/Manakin Repository

Розвиток філологічної освіти в Україні в умовах діджиталізації та цифровізації освітнього процесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Холод, Інна Володимирівна
dc.contributor.author Гончарук, Валентина Анатоліївна
dc.contributor.author Стоколос‐Ворончук, Оксана Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-12-11T06:33:32Z
dc.date.available 2023-12-11T06:33:32Z
dc.date.issued 2023-03-22
dc.identifier.citation Холод, І. В., Гончарук, В. А., & Стоколос-Ворончук, О. О. (2023). Розвиток філологічної освіти в Україні в умовах діджиталізації та цифровізації освітнього процесу. Академічні візії. (17). вилучено із https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/259 uk_UA
dc.identifier.other http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7774459
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15955
dc.description https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/259/238 uk_UA
dc.description.abstract Соціально‐економічні зміни, процес глобалізації та інтернаціоналізації освіти, розвиток інформаційного суспільства, мобільність ринку праці в усьому світі вимагають розвитку національної системи освіти відповідно до світових стандартів і суспільних потреб. Проте всі зміни варто розглядати як постійний процес, що потребує системного підходу й взаємодії всіх учасників мовної освіти для досягнення позитивного результату. За останні кілька років інформаційні технології значно змінили спосіб, яким ми отримуємо й обробляємо інформацію, а також змінили вимоги до фахівців, зокрема до тих, хто працює з філологічними науками й дисциплінами. У статті зосереджено увагу на дослідженні нових можливостей, що відкриваються для здобувачів вищої освіти і викладачів філології завдяки діджиталізації та цифровізації.Проведено аналіз основних інноваційних змін, що пропонуються для ефективного розвитку філологічної освіти в Україні. Визначено, що використання комп’ютерних програм й інтернет‐ресурсів, віртуальних класів, мобільних додатків є одним із головних шляхів поліпшення якості мовної освіти. Проаналізовано також недоліки діджиталізації, зокрема проблему доступності технологій і ризик зниження якості навчання мови і літератури внаслідок широкого використання цифрових технологій і не врахування традиційних методів навчання. Інноваційна складова є важливим фактором успіху в сучасних умовах. Саме тому введення інноваційної освіти, що означає використання інноваційних методів і технологій навчання,– необхідне для ефективного розвитку. Стаття містить рекомендації щодо вибору оптимальних стратегій розвитку філологічної освіти в умовах діджиталізації. Основними стратегіями, які слід використовувати в сучасній філологічній освіті, є такі: когнітивна,компетентнісна, особистісно‐орієнтована та комунікативна. Комбіноване їх використання в освітньому процесі сприятиме значному підвищенню рівня знань і навичок у здобувачів освіти, а також мотивуватиме їх до подальшої навчальної діяльності. uk_UA
dc.publisher ФОП Король Ірина Володимирівна uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;371.134:81‐11(477):004.9
dc.subject філологічна освіта uk_UA
dc.subject тенденції розвитку uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.subject оцифрування uk_UA
dc.subject інноваційні методи uk_UA
dc.title Розвиток філологічної освіти в Україні в умовах діджиталізації та цифровізації освітнього процесу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу