dc.contributor.author |
Возна, Зоя Олександрівна |
|
dc.contributor.author |
Ремех, Тетяна Олексіївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-12T08:54:59Z |
|
dc.date.available |
2023-12-12T08:54:59Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Возна З., Ремех Т. ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ З ІСТОРІЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ДЛЯ 5 КЛАСУ: ТЕОРЕТИКО-ЗМІСТОВИЙ АНАЛІЗУ. Український педагогічний журнал. 2022. №1. С. 40-52 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15978 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито основні принципи та підходи до інтеграції історії і громадянської освіти в курсах громадянської та історичної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти. Здійснено загальний огляд тенденцій та періодів розвитку шкільної суспільствознавчої освіти в Україні, інтеграції та дезінтеграції. Зіставлено й уточнено поняття, повязані з інтегра- тивним підходом в освіті. Проаналізовано модельні навчальні програми інтегрованих курсів для закладів загальної се- редньої освіти для адаптаційного циклу («Досліджуємо історію і суспільство (інтегрований курс)» та «Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти. 5–6 класи (інтегрований курс)»). Окремі положення статті проілюстровано прикладами. |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.016:94:37.017.4 |
|
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція |
uk_UA |
dc.subject |
громадянська та історична освітня галузь |
uk_UA |
dc.subject |
модельні навчальні програми |
uk_UA |
dc.title |
ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ З ІСТОРІЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ДЛЯ 5 КЛАСУ: ТЕОРЕТИКО-ЗМІСТОВИЙ АНАЛІЗ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |