00 DSpace/Manakin Repository

ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ З ІСТОРІЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ДЛЯ 5 КЛАСУ: ТЕОРЕТИКО-ЗМІСТОВИЙ АНАЛІЗ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Возна, Зоя Олександрівна
dc.contributor.author Ремех, Тетяна Олексіївна
dc.date.accessioned 2023-12-12T08:54:59Z
dc.date.available 2023-12-12T08:54:59Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Возна З., Ремех Т. ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ З ІСТОРІЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ДЛЯ 5 КЛАСУ: ТЕОРЕТИКО-ЗМІСТОВИЙ АНАЛІЗУ. Український педагогічний журнал. 2022. №1. С. 40-52 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15978
dc.description.abstract У статті розкрито основні принципи та підходи до інтеграції історії і громадянської освіти в курсах громадянської та історичної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти. Здійснено загальний огляд тенденцій та періодів розвитку шкільної суспільствознавчої освіти в Україні, інтеграції та дезінтеграції. Зіставлено й уточнено поняття, повязані з інтегра- тивним підходом в освіті. Проаналізовано модельні навчальні програми інтегрованих курсів для закладів загальної се- редньої освіти для адаптаційного циклу («Досліджуємо історію і суспільство (інтегрований курс)» та «Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти. 5–6 класи (інтегрований курс)»). Окремі положення статті проілюстровано прикладами. uk_UA
dc.publisher Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.016:94:37.017.4
dc.subject педагогіка uk_UA
dc.subject інтеграція uk_UA
dc.subject громадянська та історична освітня галузь uk_UA
dc.subject модельні навчальні програми uk_UA
dc.title ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ З ІСТОРІЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ДЛЯ 5 КЛАСУ: ТЕОРЕТИКО-ЗМІСТОВИЙ АНАЛІЗ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу