dc.contributor.author |
БРАСЛАВСЬКА, Оксана Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
СОВГІРА, Світлана Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-19T15:31:45Z |
|
dc.date.available |
2023-12-19T15:31:45Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Браславська О В, Совгіра С В. Модель формування готовності майбутніх учителів хімії до професійної діяльності. Наукові записки Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ. Серія: Педагогічні науки. Випуск 3 / Ред. кол.: В.Ф. Черкасов, О.А. Біда, Н.І. Шетеля та ін. Кропивницький : Видавництво «Код». 2023. С. 15-21. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2786-6912 |
|
dc.identifier.issn |
2786-6904 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15999 |
|
dc.description.abstract |
У статі обґрунтовано модель формування готовності майбутніх учителів хімії до професійної діяльності та розкрито її компонентний склад, який є сукупність цільового, нормативного, організаційно-діяльнісного та оцінно-результативного блоків. Встановлено, що цільовий блок моделі представлений у єдності мети та завдань. Обгрунтовано методологічні підходи та принципи: доступності, взаємозв᾿язку теорії з практикою, систематичності та послідовності, індивідуалізації та диференціації, рефлексивності. |
uk_UA |
dc.publisher |
Вінниця: ТОВ «Друк плюс», 2023. Вип. 67. С. 150-160. |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:54]-027.561-047(045) |
|
dc.relation.ispartofseries |
DOI:;10.59694/2786-6904-2023-1-3-15-21 |
|
dc.subject |
модель |
uk_UA |
dc.subject |
формування |
uk_UA |
dc.subject |
готовність |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні учителі хімії |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
блоки |
uk_UA |
dc.subject |
критерії |
uk_UA |
dc.subject |
рівні |
uk_UA |
dc.title |
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |