Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Моргай, Лілія Анатоіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-01-16T07:38:48Z | |
dc.date.available | 2024-01-16T07:38:48Z | |
dc.date.issued | 2023-10-11 | |
dc.identifier.citation | Моргай Лілія, Білоус Вероніка. Дисфункціональні (неблагополучні) сім’ї. Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. м. Умань, 12 жовт. 2023 р. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Рівненський держ. гуманіт. ун-т [та ін.] ; [ред. кол.: Коляда Н., Кравченко О., Албул І. [та ін.]. – Умань : Візаві, 2023. С.27-29. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16046 | |
dc.description.abstract | Сім՚єю вважають динамічну малу групу людей, які разом проживають, пов'язані родинними стосунками (шлюбу, кровної спорідненості, усиновлення, опіки), спільністю формування і задоволення соціально-економічних та інших потреб, взаємною моральною відповідальністю. Сім'ю також визначають як соціальний інститут, що характеризується спільною формою взаємин між людьми, в межах якого здійснюється основна частина їхньої життєдіяльності. Сьогодні сімʼю розглядають як провідний чинник соціалізації особистості, оскільки вона є персональним середовищем її життя та розвитку [2]. Дисфункціональні сім՚ї – це сім՚ї педагогічно неграмотні, з деформованими ціннісними орієнтаціями, деструктивними і конфліктними відносинами подружжя, дітей і батьків [3]. Найважливішими характеристиками сімʼї є її функції, серед яких виділяють такі: – виховна (сім՚я задовольняє індивідуальні потреби чоловіка та жінки в материнстві та батьківстві, в контактах з дітьми, їхньому вихованні і можливості реалізувати себе в дітях; забезпечує соціалізацію дітей і підготовку нових членів суспільства); – господарсько-побутова (сім՚я задовольняє матеріальні потреби, що сприяє збереженню соматичного здоров'я, відновленню затрачених у різних видах діяльності фізичних сил); – емоційна (сім՚я задовольняє потребу в симпатії, повазі, визнанні, емоційній підтримці, психологічній захищеності, сприяє збереженню психічного здоров՚я, емоційній та особистісній стабільності); – духовного спілкування (сім՚я задовольняє потребу у спільному проведенні дозвілля, сприяє духовному збагаченню й розвитку членів сімʼї); – первинного соціального контролю (сімʼя забезпечує виконання соціальних норм членами сімʼї). | uk_UA |
dc.publisher | Умань : Візаві, | uk_UA |
dc.subject | дисфункціональні сім՚ї | uk_UA |
dc.subject | виховна сім"я | uk_UA |
dc.subject | функції сім"ї | uk_UA |
dc.subject | господарсько-побутова сім"я | uk_UA |
dc.subject | негативні соціально-економічні процеси | uk_UA |
dc.subject | сім’ї, що нормально функціонують | uk_UA |
dc.title | Дисфункціональні (неблагополучні) сім’ї | uk_UA |
dc.title.alternative | Дисфункціональні (неблагополучні) сім’ї | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |