00 DSpace/Manakin Repository

Підготовка соціальних працівників за сучасних умов навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Моргай, Лілія Анатоіївна
dc.contributor.author Себенкова, Анна
dc.date.accessioned 2024-01-16T07:39:48Z
dc.date.available 2024-01-16T07:39:48Z
dc.date.issued 2023-10-11
dc.identifier.citation Моргай Лілія, Себенкова Анна. Підготовка соціальних працівників за сучасних умов навчання. Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. м. Умань, 12 жовт. 2023 р. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Рівненський держ. гуманіт. ун-т [та ін.] ; [ред. кол.: Коляда Н., Кравченко О., Албул І. [та ін.]. – Умань : Візаві, 2023. С. 253-255. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16048
dc.description.abstract Соціальний працівник – це фахівець, який має відповідні знання, навички та повноваження від соціальної служби (та держави). У багатьох країнах – повинен мати ліцензію на цей вид діяльності або для надання певних послуг [1]. Інноваційні тенденції – це вид діяльності, який пов՚язаний із трансформацією наукових досліджень і розробок, інших науково-технологічних досягнень у новий чи покращений продукт. Соціальна робота – динамічний фах, що має постійно оновлюваний репертуар концептуалізацій та технік. Зумовлено це як внутрішнім розвитком професії, у якій зараз вважають стандартом ретельне вивчення дієвості втручань та поширення тих із них, які виявилися здатними ефективніше розв’язувати професійні завдання, так і суспільно-політичними змінами, що формують нові очікування від соціальної роботи як суспільного інституту [3]. Підготовка соціальних працівників й досі переживає складний етап свого розвитку, потребує оновлення і корегування стратегічних і тактичних завдань з урахуванням сучасних та перспективних вимог суспільства [2]. У зв՚язку з цим, пріоритетне значення у розвитку сучасної вищої соціальної освіти належить особистісно-орієнтованій парадигмі його здійснення, у визнає найвищою цінністю особистість студента, що сприяє максимальному розкриттю його потенційних можливостей та стимулюванню творчого розвитку [1]. Результатом психолого-педагогічного супроводу у процесі професійного навчання соціального працівника є досягнення вищого рівня розвитку його професійної компетентності загалом та вищого рівня розвитку певних приватних компетенцій, що сумарно та якісно представляють компетентність загальну [1]. uk_UA
dc.publisher Умань "Візаві" uk_UA
dc.subject соціальний працівник uk_UA
dc.subject інноваційні тенденції uk_UA
dc.subject соціальна робота uk_UA
dc.subject розуміння різноманітності та інклюзивність uk_UA
dc.subject етичність і права uk_UA
dc.subject сучасні методи і підходи uk_UA
dc.title Підготовка соціальних працівників за сучасних умов навчання uk_UA
dc.title.alternative Підготовка соціальних працівників за сучасних умов навчання uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу