dc.contributor.author |
Моргай, Лілія Анатоіївна |
|
dc.contributor.author |
Васильєва, Віолета |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-16T07:39:56Z |
|
dc.date.available |
2024-01-16T07:39:56Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-11 |
|
dc.identifier.citation |
Моргай Лілія, Васильєва Віолета. Нормативно-правове забезпечення соціальної роботи в територіальній громаді. Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. м. Умань, 12 жовт. 2023 р. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Рівненський держ. гуманіт. ун-т [та ін.] ; [ред. кол.: Коляда Н., Кравченко О., Албул І. [та ін.]. – Умань : Візаві, 2023. С. 43-45. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16049 |
|
dc.description.abstract |
Нормативно-правове забезпечення соціальної роботи в територіальній громаді визначається законодавством кожної конкретної країни або регіону. Нормативно-правове забезпечення соціальної роботи в територіальній громаді включає в себе комплекс законів, підзаконних актів та інших нормативних документів, які регулюють діяльність соціальних служб та спрямовані на забезпечення соціального захисту та допомоги громадянам у потребі [2]. До основних аспектів нормативно-правового забезпечення соціальної роботи в територіальній громаді відносять: 1. Конституція України: основний закон України гарантує права і свободи громадян, включаючи соціальні права. Він встановлює принципи державної політики у сфері соціального захисту і підтримки. 2. Законодавство про соціальний захист: в Україні діє цілий ряд законів, що регулюють питання соціального захисту населення, включаючи Закон про соціальні послуги, Закон про соціальний захист інвалідів та інші. 3. Постанови Кабінету Міністрів України: Уряд приймає постанови та розпорядження, які визначають порядок надання соціальних послуг та організацію соціальної роботи на місцевому рівні. 4. Міжнародні договори: Україна є учасником різних міжнародних конвенцій та угод, які визначають стандарти у галузі соціальної роботи і соціального захисту. 5. Рішення органів місцевого самоврядування: Місцеві ради та влада приймають рішення та регулюють діяльність соціальних служб на своїй території, забезпечуючи належний рівень підтримки громадян. 6. Соціальні програми і проекти: Для реалізації соціальних послуг та ініціатив часто розробляються спеціальні програми і проекти на різних рівнях влади. 7. Правила і стандарти професійної соціальної роботи: Професійні організації та асоціації розробляють стандарти та кодекси етики для соціальних працівників, які визначають їхні обовʼязки та відповідальність [3]. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань "Візаві" |
uk_UA |
dc.subject |
Нормативно-правове забезпечення |
uk_UA |
dc.subject |
Законодавство про соціальний захист |
uk_UA |
dc.subject |
Конституція України |
uk_UA |
dc.subject |
Постанови Кабінету Міністрів України |
uk_UA |
dc.subject |
правила і стандарти професійної соціальної роботи |
uk_UA |
dc.subject |
захист прав споживачів |
uk_UA |
dc.title |
Нормативно-правове забезпечення соціальної роботи в територіальній громаді |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Нормативно-правове забезпечення соціальної роботи в територіальній громаді |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |