Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Грітченко, Анатолій Григорович | |
dc.contributor.author | Мартинюк, Михайло Тадейович | |
dc.contributor.author | Шут, Микола Іванович | |
dc.date.accessioned | 2024-04-18T06:01:15Z | |
dc.date.available | 2024-04-18T06:01:15Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Грітченко А. Г., Мартинюк М. Т., Шут М. І. Сучасні технології візуалізації навчальної інформації у професійній підготовці майбутніх учителів. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип.29 (1-2020). Київ: Міленіум, 2020. 452 c. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16112 | |
dc.description.abstract | У статті піднімаються проблеми впровадження сучасних технологій візуалізації навчальної інформації в освітньому середовищі закладу вищої освіти. Автором розглядаються дефініції ключових понять, теоретичні підходи та практичний досвід з підготовки майбутніх учителів комп’ютерних технологій до застосування досліджуваних технологій у майбутній професійній діяльнос ті, наводяться результати дослідження, що відбивають існуючі проблеми. Технологія візуалізації навчальної інформації схарактеризована як система, що включає: візуальні способи представлення інформації; візуально-технічні засоби її передачі; передбачувані механізми і процедури візуального мислення та прогнозований його розвиток (у поєднанні з аналітичним стилем мислення). Розкрито основи досліджуваного феномену, що ґрунтується на значущості візуального сприйняття інформації, провідної ролі образного мислення у процесах пізнання й усвідомлення усе більш необхідної підготовки індивіда до умов сучасного візуального середовища. Схарактеризовано методологічний фундамент даної технології, що базується на принципах системного квантування і когнітивної візуалізації. Актуалізується необхідність підготовки викладачів з метою формування готовності до ефективного вирішення педагогічних завдань з використанням методів структуризації, ущільнення і візуалізації знань, у тому числі й за допомогою засобів мультимедіа, з умінням ефективно подати навчальний матеріал для його подальшого системного засвоєння студентами. Схарактеризовано техніки візуалізації навчальної інформації, що використовуються в освітньому середовищі закладу вищої освіти. Представлено досвід організації навчальних занять із професійної підготовки майбутніх фахівців щодо використання інструментальних засобів візуалізації навчальної інформації на основі програмних продуктів сучасних інформаційно-комуніка цій них технологій | uk_UA |
dc.publisher | Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | візуалізація | uk_UA |
dc.subject | сучасні технології візуалізації навчальної інформаці | uk_UA |
dc.subject | інструментальні засоби візуалізації | uk_UA |
dc.subject | техніки візуалізації | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технологі | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище закладу вищої освіти | uk_UA |
dc.title | СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |