dc.contributor.author |
Шевчук, Оксана Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-18T06:24:25Z |
|
dc.date.available |
2024-04-18T06:24:25Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-15 |
|
dc.identifier.citation |
Шевчук, О. (2022). Формування soft skills у майбутніх соціальних працівників у процесі практичної підготовки. Ввічливість. Humanitas, 4, 85–90, doi: https://doi.org/10.32782/humanitas/2022.4.11 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16123 |
|
dc.description.abstract |
У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми формування і розвитку soft skills у майбутніх соціальних працівників у процесі практичної підготовки. Для дослідження проблеми було використано такі методи: теоретико-методичний аналіз літературних джерел; включене та опосередковане спостереження; ретроспективний аналіз власного досвіду автора. Виявлено, що процес формування soft skills у майбутніх соціальних працівників можливий через опанування окремих освітніх компонентів. Так, під час практичних занять з дисциплін «Практикум з соціальної роботи», «Організація і методика соціально-педагогічного тренінгу» та «Самовиховання та саморегуляція особистості» студенти виробляють такі навички як: комунікативні, креативність, робота в команді, емоційний інтелект, взаємодія з людьми, тайм-менеджмент, проектування власної діяльності, саморозвиток, стресостійкість, здатність до навчання, критичне та екологічне мислення; також розвивають моральні та професійні якості, необхідні для майбутньої професійної діяльності. |
uk_UA |
dc.publisher |
Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки |
uk_UA |
dc.subject |
формування, soft skills, майбутні соціальні працівники, практична підготовка |
uk_UA |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |