Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шевчук, Оксана Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-18T06:24:25Z | |
dc.date.available | 2024-04-18T06:24:25Z | |
dc.date.issued | 2022-11-15 | |
dc.identifier.citation | Шевчук, О. (2022). Формування soft skills у майбутніх соціальних працівників у процесі практичної підготовки. Ввічливість. Humanitas, 4, 85–90, doi: https://doi.org/10.32782/humanitas/2022.4.11 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16123 | |
dc.description.abstract | У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми формування і розвитку soft skills у майбутніх соціальних працівників у процесі практичної підготовки. Для дослідження проблеми було використано такі методи: теоретико-методичний аналіз літературних джерел; включене та опосередковане спостереження; ретроспективний аналіз власного досвіду автора. Виявлено, що процес формування soft skills у майбутніх соціальних працівників можливий через опанування окремих освітніх компонентів. Так, під час практичних занять з дисциплін «Практикум з соціальної роботи», «Організація і методика соціально-педагогічного тренінгу» та «Самовиховання та саморегуляція особистості» студенти виробляють такі навички як: комунікативні, креативність, робота в команді, емоційний інтелект, взаємодія з людьми, тайм-менеджмент, проектування власної діяльності, саморозвиток, стресостійкість, здатність до навчання, критичне та екологічне мислення; також розвивають моральні та професійні якості, необхідні для майбутньої професійної діяльності. | uk_UA |
dc.publisher | Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UA |
dc.subject | формування, soft skills, майбутні соціальні працівники, практична підготовка | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |