Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мороз, Людмила Іванівна | |
dc.contributor.author | Гульбс, Ольга Анатоліівна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-18T08:44:43Z | |
dc.date.available | 2024-04-18T08:44:43Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Мороз Л.І., Гульбс О.А. Проблема формування готовності майбутніх психологівдо здійснення професійної кар’єри з позиційгендерного підходу. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського.Серія: Психологія.Том 33 (72). No 2. 2022. С.57-64. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16135 | |
dc.description | https://psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/2_2022/10.pdf | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті поданий аналіз проблеми формування у здобувачів психологічної освіти готов ності до здійснення професійної кар’єри. Обґрунтовано необхідність обов’язкового врахування об’єктивних характеристик та вимог професії психолога для наукового осмислення явища психологічної готовності майбутніх психологів до здійснення професійної кар’єри з виділенням його сутнісних ознак та індикаторів. Сконструйовано функціонально компетентнісну модель даного психологічного явища, що включає загальні об’єктивні харак теристики професії психолога, її базовий функціонал, необхідні для здійснення якісного пси хологічного супроводу особистісні якості та компетенції фахівця. | uk_UA |
dc.publisher | Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Психологія;Том 33 (72). No 2 | |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | психологічна готовність | uk_UA |
dc.subject | професійна кар’єра | uk_UA |
dc.subject | акмеологічні інваріанти | uk_UA |
dc.subject | психологічна освіта | uk_UA |
dc.subject | професійна самореалізація | uk_UA |
dc.title | Проблема формування готовності майбутніх психологівдо здійснення професійної кар’єри з позицій гендерного підходу. | uk_UA |
dc.title.alternative | Проблема формування готовності майбутніх психологів до здійснення професійної кар’єри з позиційгендерного підходу. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |