DSpace Repository

Проблема формування готовності майбутніх психологівдо здійснення професійної кар’єри з позицій гендерного підходу.

Show simple item record

dc.contributor.author Мороз, Людмила Іванівна
dc.contributor.author Гульбс, Ольга Анатоліівна
dc.date.accessioned 2024-04-18T08:44:43Z
dc.date.available 2024-04-18T08:44:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Мороз Л.І., Гульбс О.А. Проблема формування готовності майбутніх психологівдо здійснення професійної кар’єри з позиційгендерного підходу. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського.Серія: Психологія.Том 33 (72). No 2. 2022. С.57-64. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16135
dc.description https://psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/2_2022/10.pdf uk_UA
dc.description.abstract У статті поданий аналіз проблеми формування у здобувачів психологічної освіти готов ності до здійснення професійної кар’єри. Обґрунтовано необхідність обов’язкового врахування об’єктивних характеристик та вимог професії психолога для наукового осмислення явища психологічної готовності майбутніх психологів до здійснення професійної кар’єри з виділенням його сутнісних ознак та індикаторів. Сконструйовано функціонально компетентнісну модель даного психологічного явища, що включає загальні об’єктивні харак теристики професії психолога, її базовий функціонал, необхідні для здійснення якісного пси хологічного супроводу особистісні якості та компетенції фахівця. uk_UA
dc.publisher Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. uk_UA
dc.relation.ispartofseries Психологія;Том 33 (72). No 2
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject психологічна готовність uk_UA
dc.subject професійна кар’єра uk_UA
dc.subject акмеологічні інваріанти uk_UA
dc.subject психологічна освіта uk_UA
dc.subject професійна самореалізація uk_UA
dc.title Проблема формування готовності майбутніх психологівдо здійснення професійної кар’єри з позицій гендерного підходу. uk_UA
dc.title.alternative Проблема формування готовності майбутніх психологів до здійснення професійної кар’єри з позиційгендерного підходу. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account