DSpace Repository

Розвиток евристичних здібностей в процесі вивчення української мови для формування професійної майстерності та конкурентоздатності сучасного фахівця.

Show simple item record

dc.contributor.author Савчук, Наталія Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-04-18T08:47:51Z
dc.date.available 2024-04-18T08:47:51Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Савчук Н.М. Розвиток евристичних здібностей в процесі вивчення української мови для формування професійної майстерності та конкурентоздатності сучасного фахівця. «Інноваційна педагогіка» 2022. Вип. № 45. С. 106 –110. uk_UA
dc.identifier.issn 2663-6085
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16139
dc.description http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/45/21.pdf uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано розвиток евристичних здібностей в процесі вивчення української мови для формування професійної майстерності та конкурентоздатності сучасного фахівця. Визначено, що евристичні здібності – це інтегральна якість особистості, що визначає її здатність до творчості, прийняття нового, нестандартного творчого мислення, генерування оригінальних ідей. А головною метою розвитку евристичних здібностей у майбутніх фахівців під час вивчення української мови є максимально розвинути закладений творчий потенціал, та сформувати інтерес до самопізнання, творчого саморозвитку. Запропоновано застосування інтерактивних методів навчання, а саме: кейс-методу, мозкового штурму (мозкової атаки), методу круглого столу, методу проектів, дискусій, ділової гри, рольової гри у підготовці майбутніх фахівців, що сприятиме розвитку евристичних здібностей. Крім того, визначено, що означені методи дозволяють організовувати нетрадиційні навчальні лекції, які підвищують рівень активного засвоєння знань і включення студента у процес співпраці і взаємодії на практичних і семінарських заняттях, створюючи такі ситуації, які допоможуть вирішувати різноманітні навчальні проблеми і проблеми як спілкування, так і взаємостосунків. Зроблено висновки, що сучасне суспільство потребує якомога повнішого використання і розвитку евристичних здібностей в усіх сферах життя соціума. Люди з евристичними здібностями, високою культурою мови й мовлення, мають авторитет в усіх сферах суспільства. Сучасні інноваційні технології необхідно використовувати в процесі вивчення української мови для розвитку евристичних здібностей у майбутніх фахівців. Саме реалізація розвитку евристичних здібностей у процесі вивчення української мови через застосування інноваційних технологій дозволяє створити передумови для формування компетентної особистості майбутнього фахівця, здатного побудувати нову Україну європейського типу uk_UA
dc.publisher Науковий журнал "Інноваційна педагогіка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37. 211.24
dc.subject евристичні здібності uk_UA
dc.subject професійна спрямованість uk_UA
dc.subject інтерактивні методи навчання uk_UA
dc.subject метод проектів uk_UA
dc.subject конкурентоздатність uk_UA
dc.title Розвиток евристичних здібностей в процесі вивчення української мови для формування професійної майстерності та конкурентоздатності сучасного фахівця. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account