dc.description.abstract |
У статті проаналізовано розвиток евристичних здібностей в процесі вивчення української мови для формування професійної майстерності та конкурентоздатності сучасного фахівця. Визначено, що евристичні здібності – це інтегральна якість особистості, що визначає її здатність до творчості, прийняття нового, нестандартного творчого мислення, генерування оригінальних ідей. А головною метою розвитку евристичних здібностей у майбутніх фахівців під час вивчення української мови є максимально розвинути закладений творчий потенціал, та сформувати інтерес до самопізнання, творчого саморозвитку. Запропоновано застосування інтерактивних методів навчання, а саме: кейс-методу, мозкового штурму (мозкової атаки), методу круглого столу, методу проектів, дискусій, ділової гри, рольової гри у підготовці майбутніх фахівців, що сприятиме розвитку евристичних здібностей. Крім того, визначено, що означені методи дозволяють організовувати нетрадиційні навчальні лекції, які підвищують рівень активного засвоєння знань і включення студента у процес співпраці і взаємодії на практичних і семінарських заняттях, створюючи такі ситуації, які допоможуть вирішувати різноманітні навчальні проблеми і проблеми як спілкування, так і взаємостосунків. Зроблено висновки, що сучасне суспільство потребує якомога повнішого використання і розвитку евристичних здібностей в усіх сферах життя соціума. Люди з евристичними здібностями, високою культурою мови й мовлення, мають авторитет в усіх сферах суспільства. Сучасні інноваційні технології необхідно використовувати в процесі вивчення української мови для розвитку евристичних здібностей у майбутніх фахівців. Саме реалізація розвитку евристичних здібностей у процесі вивчення української мови через застосування інноваційних технологій дозволяє створити передумови для формування компетентної особистості майбутнього фахівця, здатного побудувати нову Україну європейського типу |
uk_UA |