00 DSpace/Manakin Repository

Соціально-психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах закладу вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Оксана Олексіїівна
dc.contributor.author Сафін, Олександр Джамільович
dc.contributor.author Чупіна, Катерина Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-04-18T08:56:48Z
dc.date.available 2024-04-18T08:56:48Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кравченко О., Сафін О., Чупіна К. Соціально-психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах закладу вищої освіти. Vzdelávanie a spoločnosť VII. 2022. № 17, С. 235-243 uk_UA
dc.identifier.isbn 978-80-555-2936-3
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16158
dc.description https://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Bernatova17 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості психолого-педагогічного супроводу студентів з ООП в умовах закладу вищої освіти. Розглянуто особливості створення та функціонування команди психолого-педагогічного супроводу та інклюзивних груп, як інноваційної форми супроводу студентів з ООП. Визначено основні форми і методи навчання. Проаналізовано нормативно правову базу з даного питання. Розкрито досвід Центру соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризм у «Без бар’єрів» (факультет соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини), щодо роботи зі студентами з ООП. Визначено основні механізми психологічної підтримки студентів з ООП, серед яких психологічна діагностика, психологічне консультування, групова робота, психолого-педагогічний супровід. Висвітлено результати дослідження, зокрема використовувалось анкетування з метою визначення рівня їх адаптації до умов освітнього процесу, визначення кола проблем з якими стикаються студенти с інвалідністю, методики: дослідження соціально-психологічної адаптації К. Роджерса – Р. Даймонда, «Діагностика комунікативних і організаторських схильностей (КОС-2)», «Діагностика лідерських здібностей» (Є. Жаріков, Є. Крушельницький), здійснено порівняльний аналіз даних за останні 2 роки. Особлива увага приділена навчанню студентів з ООП у період дистанційного навчання, яке викликано поширенням COVID-19. Запропоновано узагальнені поради, щодо навчання студентів з ООП під час дистанційного навчання, зокрема адаптація навчального матеріалу, збільшення аудіо-візуальних засобів, психологічна підтримка учасників освітнього процесу. uk_UA
dc.publisher Prešovská univerzita v Prešove uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;17
dc.subject інклюзивні групи, uk_UA
dc.subject студенти з ООП, uk_UA
dc.subject Сovid-19, uk_UA
dc.subject дистанційне навчання, uk_UA
dc.subject команда психолого-педагогічного супроводу uk_UA
dc.title Соціально-психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах закладу вищої освіти uk_UA
dc.title.alternative Соціально-психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах закладу вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу