Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравченко, Оксана Олексіїівна | |
dc.contributor.author | Сафін, Олександр Джамільович | |
dc.contributor.author | Чупіна, Катерина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-18T08:56:48Z | |
dc.date.available | 2024-04-18T08:56:48Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Кравченко О., Сафін О., Чупіна К. Соціально-психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах закладу вищої освіти. Vzdelávanie a spoločnosť VII. 2022. № 17, С. 235-243 | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-80-555-2936-3 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16158 | |
dc.description | https://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Bernatova17 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості психолого-педагогічного супроводу студентів з ООП в умовах закладу вищої освіти. Розглянуто особливості створення та функціонування команди психолого-педагогічного супроводу та інклюзивних груп, як інноваційної форми супроводу студентів з ООП. Визначено основні форми і методи навчання. Проаналізовано нормативно правову базу з даного питання. Розкрито досвід Центру соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризм у «Без бар’єрів» (факультет соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини), щодо роботи зі студентами з ООП. Визначено основні механізми психологічної підтримки студентів з ООП, серед яких психологічна діагностика, психологічне консультування, групова робота, психолого-педагогічний супровід. Висвітлено результати дослідження, зокрема використовувалось анкетування з метою визначення рівня їх адаптації до умов освітнього процесу, визначення кола проблем з якими стикаються студенти с інвалідністю, методики: дослідження соціально-психологічної адаптації К. Роджерса – Р. Даймонда, «Діагностика комунікативних і організаторських схильностей (КОС-2)», «Діагностика лідерських здібностей» (Є. Жаріков, Є. Крушельницький), здійснено порівняльний аналіз даних за останні 2 роки. Особлива увага приділена навчанню студентів з ООП у період дистанційного навчання, яке викликано поширенням COVID-19. Запропоновано узагальнені поради, щодо навчання студентів з ООП під час дистанційного навчання, зокрема адаптація навчального матеріалу, збільшення аудіо-візуальних засобів, психологічна підтримка учасників освітнього процесу. | uk_UA |
dc.publisher | Prešovská univerzita v Prešove | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;17 | |
dc.subject | інклюзивні групи, | uk_UA |
dc.subject | студенти з ООП, | uk_UA |
dc.subject | Сovid-19, | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання, | uk_UA |
dc.subject | команда психолого-педагогічного супроводу | uk_UA |
dc.title | Соціально-психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах закладу вищої освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Соціально-психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах закладу вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |