dc.contributor.author |
Кравченко, Оксана Олексіїівна |
|
dc.contributor.author |
Сафін, Олександр Джамільович |
|
dc.contributor.author |
Чупіна, Катерина Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-18T08:56:48Z |
|
dc.date.available |
2024-04-18T08:56:48Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Кравченко О., Сафін О., Чупіна К. Соціально-психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах закладу вищої освіти. Vzdelávanie a spoločnosť VII. 2022. № 17, С. 235-243 |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-80-555-2936-3 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16158 |
|
dc.description |
https://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Bernatova17 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто особливості психолого-педагогічного супроводу студентів з ООП в умовах закладу вищої освіти. Розглянуто особливості створення та функціонування команди психолого-педагогічного супроводу та інклюзивних груп, як інноваційної форми супроводу студентів з ООП. Визначено основні форми і методи навчання. Проаналізовано нормативно правову базу з даного питання. Розкрито досвід Центру соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризм у «Без бар’єрів» (факультет соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини), щодо роботи зі студентами з ООП. Визначено основні механізми психологічної підтримки студентів з ООП, серед яких психологічна діагностика, психологічне консультування, групова робота, психолого-педагогічний супровід. Висвітлено результати дослідження, зокрема використовувалось анкетування з метою визначення рівня їх адаптації до умов освітнього процесу, визначення кола проблем з якими стикаються студенти с інвалідністю, методики: дослідження соціально-психологічної адаптації К. Роджерса – Р. Даймонда, «Діагностика комунікативних і організаторських схильностей (КОС-2)», «Діагностика лідерських здібностей» (Є. Жаріков, Є. Крушельницький), здійснено порівняльний аналіз даних за останні 2 роки. Особлива увага приділена навчанню студентів з ООП у період дистанційного навчання, яке викликано поширенням COVID-19. Запропоновано узагальнені поради, щодо навчання студентів з ООП під час дистанційного навчання, зокрема адаптація навчального матеріалу, збільшення аудіо-візуальних засобів, психологічна підтримка учасників освітнього процесу. |
uk_UA |
dc.publisher |
Prešovská univerzita v Prešove |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
;17 |
|
dc.subject |
інклюзивні групи, |
uk_UA |
dc.subject |
студенти з ООП, |
uk_UA |
dc.subject |
Сovid-19, |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання, |
uk_UA |
dc.subject |
команда психолого-педагогічного супроводу |
uk_UA |
dc.title |
Соціально-психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах закладу вищої освіти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Соціально-психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах закладу вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |