DSpace Repository

Інтеграція діяльності роботодавців та закладіввищоїосвіти: локальний досвід

Show simple item record

dc.contributor.author Кравченко, Оксана Олексіївна
dc.contributor.author Карпич, Ірина Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-04-18T10:07:16Z
dc.date.available 2024-04-18T10:07:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кравченко О., Карпич І. Інтеграція діяльності роботодавців та закладів вищої освіти: локальний досвід. Міжнародний науковий журнал «Університети і лідерство». 2022. № 13. С. 37–45 uk_UA
dc.identifier.issn ISSN 2520-6702
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16169
dc.description.abstract У статті висвітлено досвід конкретного закладу вищої освіти стосовно співпраці із закладами і установами соціальної сфери, громадськими організаціями. Здійснено пошук ефективних шляхів інтеграції діяльності закладів вищої освіти та представників ринку праці щодо підвищення рівня підготовки висококваліфікованих фахівців. Визначено шляхи інтеграції закладу вищої освіти (факультет соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини) та представників ринку праці щодо підвищення рівня підготовки висококваліфікованих фахівців, а саме: створення Ради роботодавців (забезпечення високої професійної підготовки фахівців на основі комплексного співробітництва факультету із зацікавленими підприємствами і організаціями –провідними роботодавцями, шляхом об’єднання інтелектуального потенціалу, практичного досвіду, матеріальних, фінансових і корпоративних ресурсів); участь у вдосконаленні освітніх програм (надання пропозицій щодо програмних результатів навчання, які мають бути сформовані у здобувачів вищої освіти; надання відгуків та рецензій на освітні програми; є учасниками робочих зустрічей з гарантами освітніх програм, адміністрацією; беруть участь у зустрічах з експертами Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти тощо); здійснення практичної підготовки здобувачів вищої освіти (надання бази для проходження практики; участь у розробці завдань програм практики та їх погодження; супровід під час практичної підготовки; надання характеристики на кожного здобувача за результатами практики; участь у підсумкових конференціях та надання рекомендацій для покращення такого виду діяльності); проведення спільних науково-практичних конференцій, круглих столів, симпозіумів; читання гостьових лекцій (важливий аспект в організації освітньої та науково-дослідницької діяльності, реалізації досліджень); залучення до розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти (зокрема шляхом участі у проведенні опитувань). Подано пропозиції щодо покращення співпраці роботодавців із закладами вищої освіти uk_UA
dc.publisher Institute of Higher Education of NAES of Ukraine uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;13
dc.subject діяльність роботодавців, uk_UA
dc.subject досвід, uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти, uk_UA
dc.subject інтеграція, uk_UA
dc.subject діяльності роботодавців, uk_UA
dc.subject роботодавці uk_UA
dc.title Інтеграція діяльності роботодавців та закладіввищоїосвіти: локальний досвід uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account