dc.contributor.author |
Діхтяренко, Світлана Юріївна |
|
dc.contributor.author |
Матвієнко, Людмила Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-18T10:16:39Z |
|
dc.date.available |
2024-04-18T10:16:39Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Діхтяренко С. Ю., Матвієнко Л. В. До проблеми психологічної готовності вчителя до інклюзивного навчання. Психологічні ресурси особистості у кризових ситуаціях : матеріали п’ятих Всеукраїнських психологічних читань «Удосконалення професійної майстерності майбутніх психологів» (Умань, 22 квітня 2022 р.) Умань, 2022. С. 57–60. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16183 |
|
dc.description.abstract |
Інклюзивне навчання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими потребами у ЗЗСО за рахунок застосування методів навчання, що враховують індивідуальні особливості таких дітей |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань (електронне видання) |
uk_UA |
dc.subject |
психологічна готовність |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.subject |
готовності педагогів до інклюзивного навчання |
uk_UA |
dc.title |
ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |