dc.contributor.author |
Олександренко, Катерина Валентинівна |
|
dc.contributor.author |
Кобець, Олександр Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-18T10:16:59Z |
|
dc.date.available |
2024-04-18T10:16:59Z |
|
dc.date.issued |
2022-11 |
|
dc.identifier.citation |
Олександренко К.В., Кобець О.В. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУБ'ЄКТУ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ДОРОСЛОМУ ВІЦІ. «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. 2022. № 12(17) 2022. С.391-404. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2786-4952 Online |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16184 |
|
dc.description |
DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-12(17) |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті подано психологічні особливості сфер особистості як суб'єкта міжособистісної взаємодії при навчанні іноземних мов. Результати емпіричного дослідження дозволили виокремити особливості міжособистісної взаємодії дорослих, що навчаються (у порівнянні зі студентами). Так, у дорослих схильність до організаторської діяльності переважає над комунікативними схильностями, що свідчить про їхнє прагнення до лідерства і керівництва у спільній роботі на занятті. |
uk_UA |
dc.publisher |
Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;001.32:1/3](477)(02) |
|
dc.subject |
особистість; |
uk_UA |
dc.subject |
суб'єкт міжособистісної взаємодії; |
uk_UA |
dc.subject |
навчання; |
uk_UA |
dc.subject |
іноземні мови; |
uk_UA |
dc.subject |
успішність. |
uk_UA |
dc.title |
PSYCHOLOGICAL CHARACTERISTICS OF THE SUBJECT OF INTERPERSONAL INTERACTION IN TEACHING FOREIGN LANGUAGES OF ADULTS |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУБ'ЄКТУ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ДОРОСЛОМУ ВІЦІ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |