Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Олександренко, Катерина Валентинівна | |
dc.contributor.author | Кобець, Олександр Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2024-04-18T10:16:59Z | |
dc.date.available | 2024-04-18T10:16:59Z | |
dc.date.issued | 2022-11 | |
dc.identifier.citation | Олександренко К.В., Кобець О.В. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУБ'ЄКТУ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ДОРОСЛОМУ ВІЦІ. «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. 2022. № 12(17) 2022. С.391-404. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-4952 Online | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16184 | |
dc.description | DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-12(17) | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті подано психологічні особливості сфер особистості як суб'єкта міжособистісної взаємодії при навчанні іноземних мов. Результати емпіричного дослідження дозволили виокремити особливості міжособистісної взаємодії дорослих, що навчаються (у порівнянні зі студентами). Так, у дорослих схильність до організаторської діяльності переважає над комунікативними схильностями, що свідчить про їхнє прагнення до лідерства і керівництва у спільній роботі на занятті. | uk_UA |
dc.publisher | Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;001.32:1/3](477)(02) | |
dc.subject | особистість; | uk_UA |
dc.subject | суб'єкт міжособистісної взаємодії; | uk_UA |
dc.subject | навчання; | uk_UA |
dc.subject | іноземні мови; | uk_UA |
dc.subject | успішність. | uk_UA |
dc.title | PSYCHOLOGICAL CHARACTERISTICS OF THE SUBJECT OF INTERPERSONAL INTERACTION IN TEACHING FOREIGN LANGUAGES OF ADULTS | uk_UA |
dc.title.alternative | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУБ'ЄКТУ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ДОРОСЛОМУ ВІЦІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |