dc.contributor.author |
Гульбс, Ольга Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Лантух, Ігор Валерійович |
|
dc.contributor.author |
Лантух, Валерій Васильович |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-18T10:52:16Z |
|
dc.date.available |
2024-04-18T10:52:16Z |
|
dc.date.issued |
2022-11 |
|
dc.identifier.citation |
Гульбс О.А., Лантух І.В., Лантух В.В. Деформації у свідомості та фаховій діяльності викладачів. Актуальні питання психології: теорія, методика, практика: збірник матеріалів ХІ-тої Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції, 10-11 жовтня 2022 р. / гол. ред. Сафін О.Д. Умань. С.75-79. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16198 |
|
dc.description.abstract |
Як показують ряд дослідження у професійній роботі викладачів недостає енергетичних ресурсів, коли дії професійних чинників, як стресових, стають надто тривалими і стійкими. Найбільш складним для переживання є розчарування у власному професійному «Я». Коли викладач починає сумніватись у своїй професійній компетентності, у нього розвивається неадекватно занижена професійна самооцінка, підвищується рівень професійної тривожності, тобто складаються в єдине компоненти негативної Я-концепції фахівця. Негативні фактори ускладнюють процес взаємодії, взаєморозуміння викладача зі студентами та колегами, що сприяє руйнуванню позитивної Я-концепції особистості викладача, тому педагогові потрібно докладати певних зусиль для профілактики, подолання та зниження негативізму в його професійній діяльності. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань: ВПЦ "Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;159.9 (06) |
|
dc.subject |
професійна робота викладачів, |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетентность, |
uk_UA |
dc.subject |
професійна самооцінка, |
uk_UA |
dc.subject |
професійна тривожность, |
uk_UA |
dc.subject |
Я-концепція фахівця. |
uk_UA |
dc.title |
Деформації у свідомості та фаховій діяльності викладачів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Деформації у свідомості та фаховій діяльності викладачів |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |