DSpace Repository

Модернізація змісту професійної підготовки керівника закладу освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Кірдан, Олена Леонідівна
dc.contributor.author Кудла, Марія Валеріївна
dc.contributor.author Прищепа, Світлана Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-04-18T10:54:59Z
dc.date.available 2024-04-18T10:54:59Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кірдан О.Л., Кудла М.В., Прищепа С.М. Модернізація змісту професійної підготовки керівника закладу освіти. Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Техніка», Серія «Фізико-математичні науки»)»: журнал. 2022. № 5(5) 2022. С. 293-305 https://doi.org/10.52058/2786-6025-2022-5(5)-293-305. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16200
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/1612/1610 uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено особливостям модернізації та оновлення змісту освітньо - професійної програми «Управління закладом освіти» спеціальності 073 Менеджмент підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. Для досягнення мети використано загальнонаукові методи: аналіз, синтез, порівняння, конкретизації, узагальнення, контент - аналіз. Обґрунтовано важливість оновлення освітніх програм у контексті критеріїв оцінювання якості освітньої програми та дескрипторів Національної рамки кваліфікацій. Проаналізовано магістерські освітні програми підготовки майбутніх керівників закладів освіти зі спеціальностей 073 Менеджмент та 011 Освітні, педагогічні науки, які реалізуються закладами вищої освіти України. На основі проведеного аналізу виокремлено такі особливості освітніх програм: залежність програмних результатів навчання від галузевої специфіки та спеціальності; спрямованість на формування компетентностей, що сприяють самореалізації та подальшому професійному розвитку майбутніх керівників закладів освіти; урахування регіонального контексту та тенденцій розвитку спеціальності. Акцентовано, що перегляд, модернізація та оновлення освітніх програм узалежнене від політики закладів вищої освіти та локальних нормативних документів, які формалізують ці процеси на інституційному рівні. Наголошено на потребі п оєднання формальної та неформальної освіти магістранті в на етапі навчання у закладах вищої освіти . Проаналізовано можливості неформальної освіти для саморозвитку професійної управлінської компетентності майбутніх керівників закладів освіти uk_UA
dc.publisher Видавнича група "Наукові перспективи" uk_UA
dc.subject керівник закладу освіти uk_UA
dc.subject освітня програма uk_UA
dc.subject зміст освіти uk_UA
dc.subject програмні результати навчання uk_UA
dc.subject освітні компоненти uk_UA
dc.subject оновлення освітньої програми uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject неформальна освіта uk_UA
dc.title Модернізація змісту професійної підготовки керівника закладу освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account