DSpace Repository

ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК НАПРЯМ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

Show simple item record

dc.contributor.author Гарматюк, Олена Валентинівна
dc.contributor.author Гуменюк, Алла Валеріївна
dc.date.accessioned 2024-04-18T10:55:13Z
dc.date.available 2024-04-18T10:55:13Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Гарматюк О.В., Гуменюк А. В. Територіальний маркетинг як напрям підвищення конкурентоспроможності підприємств. Економіка та суспільство. 2021. № 31. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-31-49 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16201
dc.description https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/731 uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена теоретичним дослідженням розуміння територіального маркетингу, як цілеспрямованої діяльності по розробці та впровадженню комплексу заходів, що сприяють максимальному задоволенню соціально-економічних інтересів території та її споживачів. Проаналізовано сутність територіального маркетингу у процесі розвитку під впливом економічних, політичних, науково-технічних та соціальних процесів. Розглянуто два основних методологічних підходи до розуміння територіального маркетингу. Запропоновано складові конкурентоспроможності регіону за територіально-галузевою концепцією. Узагальнено, що результат поставленої мети маркетингу території сприяє вирішенню завдань для забезпечення потреб населення цієї території. Доведено, якщо маркетингові стратегії спрямовані на підвищення конкурентоспроможності регіону та його інвестиційної привабливості, то це сприятиме позитивному іміджу країни на міжнародному рівні. uk_UA
dc.publisher ЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВО uk_UA
dc.subject територіально-галузевий маркетинг uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність товару uk_UA
dc.subject стратегії маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.title ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК НАПРЯМ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ uk_UA
dc.title.alternative ЕРИТОРІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК НАПРЯМ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account