dc.contributor.author |
Гарматюк, Олена Валентинівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-18T10:55:28Z |
|
dc.date.available |
2024-04-18T10:55:28Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Гарматюк О. В. Використання діджитал-маркетингу у комплексі просування. Економіка та суспільство. 2021. № 25. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-25-3 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16202 |
|
dc.description |
https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-25-3 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті актуалізовано питання digital-маркетингу. Розкрите питання щодо сутності поняття «digitalмаркетинг». Обґрунтована відповідь щодо відмінностей «цифрового маркетингу» та «маркетингу в інтернеті».Присутня розгорнута відповідь, на питання: «що є основними інструментами digital-маркетингу та каналамийого розподілу». Наведені приклади реалізації декількох з перелічених каналів. Обґрунтована принципова відмінність сучасних засобів digital-маркетингу від минулих, які наразі не мають такої високої ефективності, як раніше. До інструментів digital-маркетингу відносяться заходи, які дозволяють оповістити велика кількість людей або привернути увагу цільової аудиторії до продукції або послуг компанії, організації. дається характеристика основних ефективних інтегрованих інструментів digital-маркетингу. Особливу увагу відведено ефективності соціальних медіа каналів. Автором проведено SWOT-аналіз, який допоміг визначити сильні та слабкі сторони використання digital-маркетингу. На основі отриманої інформації зроблені аргументовані висновки |
uk_UA |
dc.publisher |
ЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВО |
uk_UA |
dc.subject |
digital-маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
інструменти digital-маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
канали digital-маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
інтернет |
uk_UA |
dc.title |
ВИКОРИСТАННЯ ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ У КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ВИКОРИСТАННЯ ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ У КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |