dc.contributor.author |
Гарматюк, Олена Валентинівна |
|
dc.contributor.author |
Гуменюк, Алла Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-18T10:55:51Z |
|
dc.date.available |
2024-04-18T10:55:51Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Гарматюк О. В., Гуменюк А. В. Формування маркетингової стратегії інтеграції овочевих підприємств. Інтелект ХХІ. Випуск 2. 2021. С. 22–26 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16204 |
|
dc.description |
https://doi.org/10.32782/2415-8801/2021-2.4 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто формування маркетингової стратегії на основі агропромислової інтеграції як форми вертикального кооперування підприємств сільського господарства з підприємствами технологічно пов’язаних сфер. Доведено ефективність сукупності підприємств, організацій і ринкових інституцій, які забезпечують ефективність взаємозв’язків (економічних, організаційно-технічних, інформаційних, комунікаційних, маркетингових, логістичних) між підприємствами овочевої галузі, внутрішнім ринком та кінцевими споживачами овочевої продукції. Представлено головні елементи інфраструктури: біржі, аукціони, оптові ринки овочевої продукції, міські ринки, збутова мережа підприємств і переробної сфери. Запропоновано й узагальнено підходи до формування маркетингової стратегії інтеграції овочевих підприємств, її характерних рис і ознак, що дають право розцінити її як багатовимірну, складну, динамічну, ієрархічно структуровану систему та визначити її особливості. |
uk_UA |
dc.publisher |
Інтелект ХХІ |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція |
uk_UA |
dc.subject |
інфраструктура овочевого ринку |
uk_UA |
dc.subject |
інфраструктура овочевого ринку |
uk_UA |
dc.title |
Формування маркетингової стратегії інтеграції овочевих підприємств |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Формування маркетингової стратегії інтеграції овочевих підприємств |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |