DSpace Repository

Використання прецедентного тексту в процесі мовно-літературної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Кучеренко, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2024-04-18T11:25:08Z
dc.date.available 2024-04-18T11:25:08Z
dc.date.issued 2021-11
dc.identifier.citation Кучеренко І. А. Використання прецедентного тексту в процесі мовно-літературної освіти ІХ Волошинські читання. Шкільна літературна освіта: традиції і новаторство: зб. матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції з нагоди 95-річчя Інституту педагогіки НАПН України; за заг. ред. Т. О. Яценко. Київ : Педагогічна думка, 2021. 238 с. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-644-600-1
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16211
dc.description.abstract Розвиток молодого покоління нової генерації передбачає цілісне безперервне формування комунікативної компетентності особистості, усвідомлене засвоєння і відтворення національних мовленнєвих, соціальних, культурних норм та цінностей. Цілеспрямований розвиток мовної особистості учня відбувається у процесі вивчення української мови і літератури. Сучасна лінгводидактика акцентує увагу на текстоцентричному принципі мовно-літератного навчання, використанні текстів з метою засвоєння мовних одиниць, осмисленому контекстуальному з’ясуванні їх семантичних, граматичних, стилістичних значень і взаємозв’язків, усвідомленні стилістичної диференціації висловлювання на рівні тексту. Важливим і цінним дидактичним засобом формування національно-мовної особистості є прецедентний текст. uk_UA
dc.publisher Київ : Педагогічна думка uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;373.01.37.01 (082)
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject лінгводидактика uk_UA
dc.subject національно-мовна особистість uk_UA
dc.subject прецедентний текст uk_UA
dc.title Використання прецедентного тексту в процесі мовно-літературної освіти uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account