dc.contributor.author |
Кучеренко, Ірина Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-18T11:25:08Z |
|
dc.date.available |
2024-04-18T11:25:08Z |
|
dc.date.issued |
2021-11 |
|
dc.identifier.citation |
Кучеренко І. А. Використання прецедентного тексту в процесі мовно-літературної освіти ІХ Волошинські читання. Шкільна літературна освіта: традиції і новаторство: зб. матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції з нагоди 95-річчя Інституту педагогіки НАПН України; за заг. ред. Т. О. Яценко. Київ : Педагогічна думка, 2021. 238 с. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-966-644-600-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16211 |
|
dc.description.abstract |
Розвиток молодого покоління нової генерації передбачає цілісне безперервне формування комунікативної компетентності особистості, усвідомлене засвоєння і відтворення національних мовленнєвих, соціальних, культурних норм та цінностей. Цілеспрямований розвиток мовної особистості учня відбувається у процесі вивчення української мови і літератури. Сучасна лінгводидактика акцентує увагу на текстоцентричному принципі мовно-літератного навчання, використанні текстів з метою засвоєння мовних одиниць, осмисленому контекстуальному з’ясуванні їх семантичних, граматичних, стилістичних значень і взаємозв’язків, усвідомленні стилістичної диференціації висловлювання на рівні тексту. Важливим і цінним дидактичним засобом формування національно-мовної особистості є прецедентний текст. |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ : Педагогічна думка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;373.01.37.01 (082) |
|
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
лінгводидактика |
uk_UA |
dc.subject |
національно-мовна особистість |
uk_UA |
dc.subject |
прецедентний текст |
uk_UA |
dc.title |
Використання прецедентного тексту в процесі мовно-літературної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |