dc.contributor.author |
Кучеренко, Ірина Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-19T06:33:54Z |
|
dc.date.available |
2024-04-19T06:33:54Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Кучеренко І. Методи мотивації і цілевизначення важливі складники успішного процесу учіння // Збірник наукових праць Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи 13 Вип. 1(7). 2022. С.13-21. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-6258 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16215 |
|
dc.description |
http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/261081 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Схарактеризовано методи мотивації та цілевизначення, які є компонентами лінгводидактичного інструментарію. Окреслено сутність та особливості методів мотивації та цілевизначення уроку української мови і шляхи реалізації їх у сучасних умовах навчання. Методи мотивації забезпечують успіх процесу навчання, стимулюють і спонукають усіх учасників освітнього процесу до активної співдіяльності. Методи цілевизначення передбачають усвідомлений вибір цілей навчання і створення таксономії особистісних цілей. |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавництво «Фенікс» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.091.3:316.628]:37.091.2 |
|
dc.subject |
цілевизначення |
uk_UA |
dc.subject |
методи цілевизначення |
uk_UA |
dc.subject |
лінгводидактичний інструментарій |
uk_UA |
dc.subject |
методи навчання |
uk_UA |
dc.subject |
мотив |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
методи мотивації |
uk_UA |
dc.subject |
ціль |
uk_UA |
dc.title |
МЕТОДИ МОТИВАЦІЙ І ЦІЛЕВИЗНАЧЕННЯ – ЯК ВАЖЛИВІ СКЛАДНИКИ УСПІШНОГО ПРОЦЕСУ УЧІННЯ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |