dc.contributor.author |
Кучеренко, Ірина Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-19T06:34:47Z |
|
dc.date.available |
2024-04-19T06:34:47Z |
|
dc.date.issued |
2022-05 |
|
dc.identifier.citation |
Кучеренко І. М. Мотивації навчання мови: шляхи реалізації, Сучасні філологічні і методичні студії : проблематика і перспективи [Електронне видання] : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. для науковців, викладачів, учителів, здобувачів вищої освіти, Харків, 18 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред) та ін.]. – Харків, 2022. – 227 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16216 |
|
dc.description |
https://dspace.hnpu.edu.ua/bitstream/123456789/7487/1/%d0%97%d0%b1_%d1%82%d0%b5%d0%b7_%d0%9c%d1%96%d0%b6%d0%bd%d0%b0%d1%80_%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%84_%d1%82%d1%80%d0%b0%d0%b2%d0%b5%d0%bd%d1%8c_2022.pdf |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Результативність мовної освіти багато в чому залежить від правильно обраних і досконало застосованих методів навчання. Методи навчання пронизують всю педагогічну діяльність учителя: від прогнозування майбутньої навчальної діяльності, проєктування і до реалізації у процесі суб‘єкт-суб‘єктної міжособистісної взаємодії навчання й учіння, а також рефлексії з метою порівняння очікуваного результату з одержаним. |
uk_UA |
dc.publisher |
Електронне видання |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;80:001.8 |
|
dc.subject |
метод навчання |
uk_UA |
dc.subject |
Термін |
uk_UA |
dc.subject |
Методи мотивації |
uk_UA |
dc.subject |
Мотиваційне дослідження |
uk_UA |
dc.title |
Методи мотивації навчання мови: шляхи реалізації |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |