DSpace Repository

Методичні засади розвитку виконавської надійності здобувачів-інструменталістів вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Радзівіл, Тетяна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2024-04-19T06:34:58Z
dc.date.available 2024-04-19T06:34:58Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Радзівіл Т. А. Методичні засади розвитку виконавської надійності здобувачів-інструменталістів вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип. 43. Том 3. С. 15–26. uk_UA
dc.identifier.issn 2308-4863
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16217
dc.description http://www.aphn-journal.in.ua/archive/43_2021/part_3/5.pdf uk_UA
dc.description.abstract Унаслідок системного узагальнення наукової спадщини і практичного досвіду встановлено, що виконавська надійність є вагомим показником виконавської майстерності здобувачів-інструменталістів вищої освіти. Вона забезпечує безпомилкове, впевнене і точне відтворення музичного матеріалу як у звичайних, так і в емоціогенних умовах концертного виступу. Структурним компонентом зазначеного феномена є саморегуляція, що включає самоконтроль, самоналаштування та самокорекцію, перешкодостійкість, стабільність і професійну підготовленість. Виконавська надійність є комплексною динамічною психологічною властивістю здобувачів-інструменталістів вищої освіти, яка уможливлює збереження якості саморегуляції, перешкодостійкості і стабільності за умов негативної дії зовнішніх і внутрішніх чинників у процесі втілення художнього задуму композитора. Запропонована методика розвитку виконавської надійності здобувачів-інструменталістів вищої освіти складається з п’яти стадій. Метою першої стадії є розвиток зазначених компонентів досліджуваної дефініції під час роботи інструменталістів над становленням інтерпретаційної моделі музичних творів і відповідної технічної оснащеності. На другій стадії відбувається залучення здобувачів освіти до підготовчих виступів перед слухачами і виховання віри у свої виконавські можливості завдяки позитивній самооцінці якості гри. Третя стадія актуалізується перед виходом на сцену та зорієнтована на усвідомлену рефлексивну діяльність інструменталістів, раціональне використання адаптаційних резервів і збереження стенічних емоцій. Мета четвертої стадії полягає в активізації саморегуляції і перешкодостійкості здобувачів освіти безпосередньо на концертному виступі. П’ята стадія спрямована на критичний аналіз результатів виступу та фіксацію отриманих якісних показників активізації виконавської надійності здобувачів-інструменталістів. uk_UA
dc.publisher Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК 378.018.8:785-051]:159.94;DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/43-3-3
dc.subject надійність uk_UA
dc.subject надійність музиканта uk_UA
dc.subject виконавська надійність uk_UA
dc.subject нструментально-виконавська підготовка uk_UA
dc.subject виконавська діяльність uk_UA
dc.subject здобувач-інструменталіст uk_UA
dc.subject музикант-виконавець uk_UA
dc.subject стадія uk_UA
dc.title Методичні засади розвитку виконавської надійності здобувачів-інструменталістів вищої освіти uk_UA
dc.title.alternative Методичні засади розвитку виконавської надійності здобувачів-інструменталістів вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account