00 DSpace/Manakin Repository

Роль асистента вчителя у соціальній адаптації дітей з інвалідністю: практичний досвід

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Войтовська, Алла Іванівна
dc.date.accessioned 2024-04-19T06:35:19Z
dc.date.available 2024-04-19T06:35:19Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Войтовська А.І. Роль асистента вчителя у соціальній адаптації дітей з інвалідністю: практичний досвід. Ввічливість. Humanitas. 2022. № 4. С. 16–21. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16218
dc.description https://doi.org/10.32782/humanitas/2022.4.3 uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлено важливість розвитку інклюзивної освіти. Метою є аналіз соціальної роботи з дітьми та молоддю з інвалідністю міста Умані. Проаналізовано досягнення у навчанні учнів з інвалідністю. Розкрито важливість готовності майбутнього асистента вчителя до роботи в умовах інклюзивної освіти. Проаналізовано знання, щодо роботи в інклюзивних класах студентів Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. uk_UA
dc.publisher Луцьк (електронне видання) uk_UA
dc.subject асистент вчителя uk_UA
dc.subject інвалідність uk_UA
dc.subject подолання бар’єрності uk_UA
dc.subject суспільство uk_UA
dc.title Роль асистента вчителя у соціальній адаптації дітей з інвалідністю: практичний досвід uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу