dc.contributor.author |
Войтовська, Алла Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-19T06:35:19Z |
|
dc.date.available |
2024-04-19T06:35:19Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Войтовська А.І. Роль асистента вчителя у соціальній адаптації дітей з інвалідністю: практичний досвід. Ввічливість. Humanitas. 2022. № 4. С. 16–21. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16218 |
|
dc.description |
https://doi.org/10.32782/humanitas/2022.4.3 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено важливість розвитку інклюзивної освіти. Метою є аналіз соціальної роботи з дітьми та молоддю з інвалідністю міста Умані. Проаналізовано досягнення у навчанні учнів з інвалідністю. Розкрито важливість готовності майбутнього асистента вчителя до роботи в умовах інклюзивної освіти. Проаналізовано знання, щодо роботи в інклюзивних класах студентів Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. |
uk_UA |
dc.publisher |
Луцьк (електронне видання) |
uk_UA |
dc.subject |
асистент вчителя |
uk_UA |
dc.subject |
інвалідність |
uk_UA |
dc.subject |
подолання бар’єрності |
uk_UA |
dc.subject |
суспільство |
uk_UA |
dc.title |
Роль асистента вчителя у соціальній адаптації дітей з інвалідністю: практичний досвід |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |