00 DSpace/Manakin Repository

Теоретико-методичні основи використання компетентнісного підходу у викладанні соціально-гуманітарних дисциплін

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бержанір, Анатолій Леонідович
dc.date.accessioned 2024-04-22T05:53:20Z
dc.date.available 2024-04-22T05:53:20Z
dc.date.issued 2024-03-01
dc.identifier.citation Бержанір А. Л. Теоретико-методичні основи використання компетентнісного підходу у викладанні соціально-гуманітарних дисциплін. Вісник науки та освіти. Серія «Педагогіка». 2024. № 2(20). С. 598–607. uk_UA
dc.identifier.issn ISSN 2786-6165 Online
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16242
dc.description.abstract У статті досліджено сутність теоретико-методичних основ використання компетентнісного підходу під час викладання соціально-гуманітарних дисциплін та їх вплив на якість підготовки здобувачів різних галузей знань і спеціальностей. Визначено значущість формування у здобувачів вищої освіти соціальних навичок шляхом вивчення соціально-гуманітарних дисциплін, які здійснюють значний вплив на якість підготовки випускників, виявляючи позитивну дію на творення їх як професійних якостей, так і громадянських позицій із належним рівнем соціальної активності. Встановлено актуальність підвищення рівня і якості універси-тетської освіти на основі впровадження новітніх технологій освітнього процесу, зокрема, діяльності з удосконалення методів і прийомів проведення занять з гуманітарних дисциплін. Акцентовано увагу на змісті діяльності викладачів соціально-гуманітарних дисциплін закладів вищої освіти у аспекті її спрямованості на зростання рівня гуманізації підготовки бакалаврів та магістрів як чинника розвитку особистісного потенціалу, конкурентоспроможності на ринку праці майбутнього професійного зростання. Обгрунтовано сутність компетентнісного підходу як одного із новітніх шляхів модернізації освітнього процесу та особистісно поведін-кового феномену, який полягає у визначенні рівня освіченості, достатньому для самопізнання, самоосвіти, формування самостійних і обґрунтованих думок про соціальні явища і процеси. uk_UA
dc.publisher Видавнича група «Наукові перспективи» uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject теоретико-методичні основи uk_UA
dc.subject соціально-гуманітарні дисципліни uk_UA
dc.subject здобувачі вищої освіти uk_UA
dc.subject особистість, uk_UA
dc.subject методи і прийоми навчання uk_UA
dc.subject знання, uk_UA
dc.subject уміння, uk_UA
dc.subject навички. uk_UA
dc.title Теоретико-методичні основи використання компетентнісного підходу у викладанні соціально-гуманітарних дисциплін uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу