dc.contributor.author |
Бержанір, Анатолій Леонідович |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-22T05:53:30Z |
|
dc.date.available |
2024-04-22T05:53:30Z |
|
dc.date.issued |
2024-03-25 |
|
dc.identifier.citation |
Бержанір А. Л., Запорожець М. О. Філософські підходи до інтерпретації сучасних парадигм освіти. Наука і техніка сьогодні». Серія «Педагогіка». 2024. Вип. № 3(31). С. 450–458. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
ISSN 2786-6025 Online |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16243 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено сутність філософських підходів до інтерпретації сучасних парадигм освіти як методологічної основи для її теоретичного розуміння і практичного використання під час освітньої діяльності. Встановлено, що філософський аналіз освіти є основою для розуміння процесів діалектичного взаємозв’язку між соціокультурними явищами, які відбуваються у сучасну епоху і формуванням новітніх тенденцій у системі освіти. Констатовано актуальність теоретичного обгрунтування нових парадигм, що спрямовані на реалізацію концепцій застосування методів і способів педагогічної діяльності. Визначено сутність парадигми освіти як сукупності основоположних методологічних підходів та ідей, які визначають основні принципи та напрямки процесів навчання і виховання. Виокремлено класифікацію класичних видів парадигм освіти, які використовуються у закладах вищої освіти і вказано на те, що вони не є взаємовиключними, а застосовується шляхом поєднання їх різних комбінацій. Обгрунтовано основні парадигми сучасної української освіти, які відображають новітні тенденції розвитку вітчизняної освітньої системи та спрямовані на підготовку молодого покоління до життя у сучасному соціумі. |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавнича група «Наукові перспективи» |
uk_UA |
dc.subject |
освіта, |
uk_UA |
dc.subject |
парадигма освіти |
uk_UA |
dc.subject |
філософський підхід |
uk_UA |
dc.subject |
теорія освіти |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
освітня діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
освітня система |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Філософські підходи до інтерпретації сучасних парадигм освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |