DSpace Repository

Філософські підходи до інтерпретації сучасних парадигм освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Бержанір, Анатолій Леонідович
dc.date.accessioned 2024-04-22T05:53:30Z
dc.date.available 2024-04-22T05:53:30Z
dc.date.issued 2024-03-25
dc.identifier.citation Бержанір А. Л., Запорожець М. О. Філософські підходи до інтерпретації сучасних парадигм освіти. Наука і техніка сьогодні». Серія «Педагогіка». 2024. Вип. № 3(31). С. 450–458. uk_UA
dc.identifier.issn ISSN 2786-6025 Online
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16243
dc.description.abstract У статті досліджено сутність філософських підходів до інтерпретації сучасних парадигм освіти як методологічної основи для її теоретичного розуміння і практичного використання під час освітньої діяльності. Встановлено, що філософський аналіз освіти є основою для розуміння процесів діалектичного взаємозв’язку між соціокультурними явищами, які відбуваються у сучасну епоху і формуванням новітніх тенденцій у системі освіти. Констатовано актуальність теоретичного обгрунтування нових парадигм, що спрямовані на реалізацію концепцій застосування методів і способів педагогічної діяльності. Визначено сутність парадигми освіти як сукупності основоположних методологічних підходів та ідей, які визначають основні принципи та напрямки процесів навчання і виховання. Виокремлено класифікацію класичних видів парадигм освіти, які використовуються у закладах вищої освіти і вказано на те, що вони не є взаємовиключними, а застосовується шляхом поєднання їх різних комбінацій. Обгрунтовано основні парадигми сучасної української освіти, які відображають новітні тенденції розвитку вітчизняної освітньої системи та спрямовані на підготовку молодого покоління до життя у сучасному соціумі. uk_UA
dc.publisher Видавнича група «Наукові перспективи» uk_UA
dc.subject освіта, uk_UA
dc.subject парадигма освіти uk_UA
dc.subject філософський підхід uk_UA
dc.subject теорія освіти uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject освітня діяльність uk_UA
dc.subject освітня система uk_UA
dc.subject педагогічна діяльність uk_UA
dc.title Філософські підходи до інтерпретації сучасних парадигм освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account