dc.contributor.author |
Бержанір, Анатолій Леонідович |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-22T05:54:00Z |
|
dc.date.available |
2024-04-22T05:54:00Z |
|
dc.date.issued |
2023-08-31 |
|
dc.identifier.citation |
Бержанір А. Л. Теоретико-методологічні підходи до інтерпретації соціології освіти. Вісник науки та освіти. Серія «Соціологія». 2023. № 8(14). С. 1041–1050 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
ISSN 2786-6165 Online |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16246 |
|
dc.description.abstract |
У статті показано сутність теоретико-методологічних підходів до інтерпретації соціології освіти як чинника удосконалення освітнього процесу, впровадження інновацій і сучасних технологій у систему освіти. Визначено основні завдання соціології освіти, які полягають у дослідженні тенденцій і закономірностей, що діють у сфері освіти. Обгрунтовано важливість соціологічної інтерпретації освіти у зв’язку із її безпосереднім впливом на ефективність функціонування економічної системи шляхом забезпечення якості освітньо-професійної підготовки учасників виробничої діяльності. Встановлено визначальну роль освіти освіти в активному здійсненні процесу соціалізації особистості. Показано практичні засоби і прийоми трансформації наукового знання в освітнє, перетворення нових наукових відкриттів у надбання тих, хто навчається. |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавнича група «Наукові перспективи» |
uk_UA |
dc.subject |
соціології освіти |
uk_UA |
dc.subject |
теоретико-методологічні підходи |
uk_UA |
dc.subject |
особистість |
uk_UA |
dc.subject |
освітня сфера |
uk_UA |
dc.subject |
соціологічний аналіз |
uk_UA |
dc.subject |
соціалізація особистості |
uk_UA |
dc.subject |
культура |
uk_UA |
dc.subject |
соціокультурна самоідентифікація людини |
uk_UA |
dc.title |
Теоретико-методологічні підходи до інтерпретації соціології освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |