Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бержанір, Анатолій Леонідович | |
dc.date.accessioned | 2024-04-22T05:54:00Z | |
dc.date.available | 2024-04-22T05:54:00Z | |
dc.date.issued | 2023-08-31 | |
dc.identifier.citation | Бержанір А. Л. Теоретико-методологічні підходи до інтерпретації соціології освіти. Вісник науки та освіти. Серія «Соціологія». 2023. № 8(14). С. 1041–1050 | uk_UA |
dc.identifier.issn | ISSN 2786-6165 Online | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16246 | |
dc.description.abstract | У статті показано сутність теоретико-методологічних підходів до інтерпретації соціології освіти як чинника удосконалення освітнього процесу, впровадження інновацій і сучасних технологій у систему освіти. Визначено основні завдання соціології освіти, які полягають у дослідженні тенденцій і закономірностей, що діють у сфері освіти. Обгрунтовано важливість соціологічної інтерпретації освіти у зв’язку із її безпосереднім впливом на ефективність функціонування економічної системи шляхом забезпечення якості освітньо-професійної підготовки учасників виробничої діяльності. Встановлено визначальну роль освіти освіти в активному здійсненні процесу соціалізації особистості. Показано практичні засоби і прийоми трансформації наукового знання в освітнє, перетворення нових наукових відкриттів у надбання тих, хто навчається. | uk_UA |
dc.publisher | Видавнича група «Наукові перспективи» | uk_UA |
dc.subject | соціології освіти | uk_UA |
dc.subject | теоретико-методологічні підходи | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | освітня сфера | uk_UA |
dc.subject | соціологічний аналіз | uk_UA |
dc.subject | соціалізація особистості | uk_UA |
dc.subject | культура | uk_UA |
dc.subject | соціокультурна самоідентифікація людини | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методологічні підходи до інтерпретації соціології освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |