00 DSpace/Manakin Repository

Теоретико-методологічні підходи до інтерпретації соціології освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бержанір, Анатолій Леонідович
dc.date.accessioned 2024-04-22T05:54:00Z
dc.date.available 2024-04-22T05:54:00Z
dc.date.issued 2023-08-31
dc.identifier.citation Бержанір А. Л. Теоретико-методологічні підходи до інтерпретації соціології освіти. Вісник науки та освіти. Серія «Соціологія». 2023. № 8(14). С. 1041–1050 uk_UA
dc.identifier.issn ISSN 2786-6165 Online
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16246
dc.description.abstract У статті показано сутність теоретико-методологічних підходів до інтерпретації соціології освіти як чинника удосконалення освітнього процесу, впровадження інновацій і сучасних технологій у систему освіти. Визначено основні завдання соціології освіти, які полягають у дослідженні тенденцій і закономірностей, що діють у сфері освіти. Обгрунтовано важливість соціологічної інтерпретації освіти у зв’язку із її безпосереднім впливом на ефективність функціонування економічної системи шляхом забезпечення якості освітньо-професійної підготовки учасників виробничої діяльності. Встановлено визначальну роль освіти освіти в активному здійсненні процесу соціалізації особистості. Показано практичні засоби і прийоми трансформації наукового знання в освітнє, перетворення нових наукових відкриттів у надбання тих, хто навчається. uk_UA
dc.publisher Видавнича група «Наукові перспективи» uk_UA
dc.subject соціології освіти uk_UA
dc.subject теоретико-методологічні підходи uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject освітня сфера uk_UA
dc.subject соціологічний аналіз uk_UA
dc.subject соціалізація особистості uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.subject соціокультурна самоідентифікація людини uk_UA
dc.title Теоретико-методологічні підходи до інтерпретації соціології освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу