DSpace Repository

Теоретико-методологічні засади творчої діяльності суб’єктів навчального процесу у контексті особистісно-орієнтованої професійної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Мороз, Людмила Іванівна
dc.contributor.author Сафін, Олександр Джамільович
dc.date.accessioned 2024-04-22T06:57:05Z
dc.date.available 2024-04-22T06:57:05Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Формування творчої особистості вчителя, студента, учня : психологічний дискурс : колективна монографія / О. Д. Сафін, Н. В. Гуртовенко, С. Ю. Діхтяренко [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2021. – 435 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16253
dc.description.abstract Формуючись й існуючи в діяльності, особистість професіонала як складне динамічне утворення є головною рушійною силою, що регулює, контролює, оцінює і перетворює діяльність і, водночас, саму себе. При цьому особистість досягає професійної компетентності тільки при адекватній мотивації та визначеній професійній спрямованості, продуктивній діяльності та змістовному спілкуванні. uk_UA
dc.publisher Умань : ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.015.31(02)
dc.subject психологія uk_UA
dc.subject професійна освіта uk_UA
dc.subject творча діяльність uk_UA
dc.title Теоретико-методологічні засади творчої діяльності суб’єктів навчального процесу у контексті особистісно-орієнтованої професійної освіти uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account