DSpace Repository

Теоретико-методологічні засади творчої діяльності суб’єктів навчального процесу у контексті особистісно-орієнтованої професійної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Мороз, Людмила Іванівна
dc.contributor.author Сафін, Олександр Джамільович
dc.date.accessioned 2024-04-22T06:59:06Z
dc.date.available 2024-04-22T06:59:06Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Сафін О.Д., Мороз Л.І. Теоретико-методологічні засади творчої діяльності викладачів і студентів у контексті особистісно орієнтованої професійної освіти. Монографія «Психологічні аспекти формування творчої особистості вчителя, студента, учня». Умань: Візаві, 2021. С. 4-66. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16254
dc.description.abstract Формуючись й існуючи в діяльності, особистість професіонала як складне динамічне утворення є головною рушійною силою, що регулює, контролює, оцінює і перетворює діяльність і, водночас, саму себе. При цьому особистість досягає професійної компетентності тільки при адекватній мотивації та визначеній професійній спрямованості, продуктивній діяльності та змістовному спілкуванні. uk_UA
dc.publisher Візаві uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.015.31(02)
dc.subject психологія uk_UA
dc.subject творча діяльність, професійна освіта uk_UA
dc.title Теоретико-методологічні засади творчої діяльності суб’єктів навчального процесу у контексті особистісно-орієнтованої професійної освіти uk_UA
dc.type Book chapter uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account