Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кірдан, Олена Леонідівна | |
dc.contributor.author | Кірдан, Олександр Петрович | |
dc.date.accessioned | 2024-04-22T06:59:17Z | |
dc.date.available | 2024-04-22T06:59:17Z | |
dc.date.issued | 2022-06-30 | |
dc.identifier.citation | Кірдан О. Л., Кірдан О. П. Формування доброчесності майбутніх фахівців як складник державної освітньої політики. Економічні горизонти, 2022, 2(20), С. 75–82. DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(20).2022.263301 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16255 | |
dc.description | http://eh.udpu.edu.ua/article/view/263301/259607 | uk_UA |
dc.description.abstract | Схарактеризовано основні підходи до визначення категорії «доброчесність». Проаналізовано праці зарубіжних дослідників з питань доброчесності у сфері державного управління. Акцентовано на важливості політики доброчесності та популяризації ідеології доброчесності на державному рівні. Обґрунтовано доцільність: упровадження освітніх компонентів, які конкретизують стандарти та принципи доброчесності в майбутній професійній діяльності, формують культуру доброчесності, та уведення програмного результату навчання «дотримання принципу доброчесності» при оновленні освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти. | uk_UA |
dc.publisher | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | uk_UA |
dc.subject | доброчесність | uk_UA |
dc.subject | державна ідеологія | uk_UA |
dc.subject | державна освітня політика | uk_UA |
dc.subject | майбутні фахівці | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | зміст освіти | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | неформальна освіта | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.title | Формування доброчесності майбутніх фахівців як складник державної освітньої політики | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |