dc.contributor.author |
Кірдан, Олена Леонідівна |
|
dc.contributor.author |
Кірдан, Олександр Петрович |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-22T06:59:17Z |
|
dc.date.available |
2024-04-22T06:59:17Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-30 |
|
dc.identifier.citation |
Кірдан О. Л., Кірдан О. П. Формування доброчесності майбутніх фахівців як складник державної освітньої політики. Економічні горизонти, 2022, 2(20), С. 75–82. DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(20).2022.263301 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16255 |
|
dc.description |
http://eh.udpu.edu.ua/article/view/263301/259607 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Схарактеризовано основні підходи до визначення категорії «доброчесність». Проаналізовано праці зарубіжних дослідників з питань доброчесності у сфері державного управління. Акцентовано на важливості політики доброчесності та популяризації ідеології доброчесності на державному рівні. Обґрунтовано доцільність: упровадження освітніх компонентів, які конкретизують стандарти та принципи доброчесності в майбутній професійній діяльності, формують культуру доброчесності, та уведення програмного результату навчання «дотримання принципу доброчесності» при оновленні освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти. |
uk_UA |
dc.publisher |
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
uk_UA |
dc.subject |
доброчесність |
uk_UA |
dc.subject |
державна ідеологія |
uk_UA |
dc.subject |
державна освітня політика |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні фахівці |
uk_UA |
dc.subject |
заклади вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
зміст освіти |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
неформальна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.title |
Формування доброчесності майбутніх фахівців як складник державної освітньої політики |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |